sobota 8. října 2022

Na sobotu

Včera byl další slunečný říjnový den.
 Září by se mohlo stydět, 
říjen nám musí všechno za něj vynahrazovat.
Dneska nechám práce i když jsme nezaháleli a makali i dnes.
I motýli okolo nás lítali. Dva Bělásci se přišli nasvačit, 
byli malí jak modrásek, tak malého Běláska jsem ještě neviděla.
Pestřenka si libovala, jak ji chutná bílý Flox.
Čmelák polní ten je u nás pořád, když svítí sluníčko.
Měli jsme i návštěvu, kterou jsem u nás ještě neviděla.
Krasavec se jmenuje Kovolesklec brusnicový.
Byl fakt nádherný.
Pohodovou sobotu
děkuju všem, co se přišli podívat,
jsem za to ráda a vašich návštěv u mě na blogu si moc vážím.
🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞

7 komentářů:

  1. Včera tady bylo taky slušné počasí.Toho kovolesklese jsem tady viděla poprvé v životě taky.Vypadá jako z hororu.
    Přeji ti další krásný den ☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, ale byl nádherný, mohla jsem na něm oči nechat🥰

      Vymazat
  2. Kovolesklec je krásný, vidím ho určitě poprvé.
    Dny jsou zatím hezké, tak snad ještě to tak chvíli zůstane.
    Měj hezký víkend !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, dnes to vypadá zase na hezký den, ale už asi nebude takové teplo🥰

      Vymazat
  3. Libuško,to jsou nádherné fotografie.Důkaz toho,že když se podzim vydaří je to krása.
    Měj hezký víkend

    OdpovědětVymazat
  4. Také jsem tohoto motýla ještě neviděla. V sobotu bylo nádherně a my jsme doma marodní. Ten nejmladší totálně sesypaný v posteli, my starší zatím zvládneme sedět. :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruš, přeju ať jste brzy v pořádku. Dopadla jsem tak před měsícem, pořád ještě jsou nějaké dozvuky, ale jak jsem venku na sluníčku, tak na všechno zapomínám a jsem ve svém živlu 🥰

      Vymazat

Jste hodní,
že jste si udělali čas a napsali mi komentář :-)

Jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.