neděle 30. října 2022

Z Kožuškova

Někomu u dveří hlídá pejsek u nás Cvalíček.
Po hlídání zasloužený odpočinek.
Službu v hlídání převzala Bětuška.
Ještě, že jsem záhonek hned poryla, 
Bětušce se moc nelíbilo, se mi do toho nechce.
Vyryla jsem kytku a než jsem stačila zasypat jamku,
 už tam seděla Bětuška.
Jonášek sleduje stav listí ve dvorku ...
... a na zahradě.
Brunda se večer nahřívá pod stolem u trubek od topení.
A když už je jí teplo, tak se vyvalí na kuchyni
 a nenápadně sleduje, co se tam děje.
Dnes měl nade mnou u psaní dozor Jonášek, až z toho usnul.
Tak jsem nenápadně zavřela noťas 
a Jony spal dál, krásně ho to tam hřálo.
Krásnou poslední říjnovou neděli.
Děkujeme, že jste se na nás přišli podívat,
vážíme si toho, všichni.
💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖💖

12 komentářů:

  1. Takže máte,kožušci,přehled o všem,co se kde šustne ☺
    Přeji klidný den ☺

    OdpovědětVymazat
  2. Ta poslední fotka nemá chybu.
    Hezkou neděli u vás !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, tam pořád někdo leží, ještě jsem nic bez kožušků nenapsala🥰

      Vymazat
  3. Ahoj Libuško,jako každou neděli krásné povídání.Preji krásnou neděli Iveta

    OdpovědětVymazat
  4. Libby, Cvalíček to hlídání bere hodně zodpovědně. Jeho pohled říká, dejte si na mne pozor, protože tady hlídám Já. Zdravím, pá 😀

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, Cvalíček se fakt umí podívat hodně přísně, ale je to moc hodný kocour, vychovával všechny koťata🥰

      Vymazat
  5. Máš velké pomocníky.Všude tě sledují.Je u vás v Kožuškově krásně.
    Měj hezký večer Libuško

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jituš, vůbec si bez nich nedovedu představit život🥰

      Vymazat
  6. Krásné soužití s kočičkami.

    OdpovědětVymazat

Jste hodní,
že jste si udělali čas a napsali mi komentář :-)

Jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.