pátek 2. prosince 2022

Měli jsme tu ...

... milou návštěvu.
Tři dny u nás pobyla exšvagrová.
Jeden z dárků, co mi dovezla, ten nejmilejší.
Jako vždycky při její návštěvě jsme se vydali na špacír po naší vesničce.
Na poli za námi je spousta nových domů a další se staví.
Když jsme se na špacír chystali prosvítalo sluníčko,
 ale nepodařilo se mu vyklubat z mraků.
Pod lesem se pasou dva koníci.
Mrkneme na chatičku Marušky.
Zvonička ještě pořád oplocená a nedodělaná, už několik let.
Radhošť byl v mlze, nebylo ho vidět.
Cesta vede ke koním, 
ale my jsme odbočili a zastavíme se ještě na hřbitově ...
... ale to až příště.
Mějte príma páteční den
a děkuju, že jste si s námi vyšli na špacír.
✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨

5 komentářů:

  1. Libuško,hezká procházka.Zvonička je moc krásná,snad bude dokončená.
    To srdíčko je nádherné a protože mám i já svoji úžasnou kočičku souhlasím naprosto s tím,co je na něm napsáno.
    Měj hezké dny

    OdpovědětVymazat
  2. S milou návštěvou - hezká procházky.
    Pohodový den !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  3. Libuško, milá návštěva vždycky potěší viď. Moc se mi líbí zvonečky. Pozdravuju, Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  4. Moc všem děkuju za komentáře, vážím si jich🥰

    OdpovědětVymazat

Jste hodní,
že jste si udělali čas a napsali mi komentář :-)

Jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.