sobota 3. prosince 2022

V pondělí ...


... nám bude chodit Mikuláš.
 To nám ten podzim hezky utekl.
Dnes si ještě posvítíme jednou svíčkou na adventním svícnu
a zítra nám budou hořet už dvě.
Bude Bronzová neděle.
Rozkvetl mi čtvrtý Vánoční kaktus, červený.
Už mi k mé radosti, kvetou všechny čtyři barvy.
Postupně dělám vánoční výzdobu, každý den něco.
Pohodovou sobotu
a děkuju, že jste se u mě zastavili.
✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨

5 komentářů:

  1. Libuško, máš to hezky vyparáděné. Já taky každý den něco trošku vyzdobim, mám to ráda. Přeju pohodový víkend, Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Taky postupně vánočně dozdobuji. Kaktusy Ti tedy krááásně kvetou.
    Dnes v noci napadlo trochu sněhu. Ach kdyby alespoň takhle bylo o Vánocích.
    Pohodovou sobotu, Libuško !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  3. Závidím kaktusy.Já už jsem ho vystrčila na chodbu a nic...
    Jsi šikulka,že máš hotovo.Já nemám nic!Včera jsem se musela vrátit do pelíšu.
    Tady od včerejška taky napadlo drobet sněhu.Pravnukům jsem připravila dárečky od Mikuláše...Za nimi nepojedu-nevím,kdy budu opravdu v pořádku.
    Měj nádhernou sobotu ♥

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj Libuško, máš hezky na zdobeno,taky letos zdobín postupně a tento týden jsem hlídala nemocnou vnučku tak jsem si nadělala i pár těst na cukroví přeji krásnou sobotu Iveta

    OdpovědětVymazat

Jste hodní,
že jste si udělali čas a napsali mi komentář :-)

Jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.