úterý 6. prosince 2022

Okénko do kuchyně 400.


Dnes máme jubilejní 400. okénko do naší kuchyně. 
Vyšlo zrovna na Mikuláše, ale ten chodil už včera.
🍷
Polívku si dnes uvaříme gulášovou.
Dále bude omeleta se zbylých brambor s okurkem.
Toto jídlo bylo snad první, co jsem se jako dítě naučila vařit,
bez receptu jenom tak z hlavy a dělám ho dodnes.
Vždycky to bylo jednoduché a levné jídlo.
Pepan omeletu nemá rád, tak měl volí oko.
No spíš soví oči. Vypadá to, jak sova i s ušima.
Měl k tomu brambory a kompot, 
ale nějak jsem celý jeho oběd zapomněla vyfotit.
O víkendu jsme ke kávě měli jogurtový koláč s jablíčky 
a kompotovanými meruňkami.
Děkuju všem, co se přišli podívat do okénka
a přeju príma den.

🎅🎅🎅🎅🎅🎅🎅🎅🎅🎅🎅🎅🎅🎅🎅🎅🎅🎅🎅🎅

10 komentářů:

  1. Já budu dnes doma "nejkrásnější".Nemám vůbec nic hotové.Plán mám velký,ale...Jen doufám,že dny,kdy mi bude lépe ještě vydrží.
    Letos jsem žádného Mikuláše neviděla.
    Přeji krásný a klidný den ☺

    OdpovědětVymazat
  2. Libuško, to nu nás "sedlácká" omeleta může být a já ji dělám hlavně když je málo času a zbydou brambory. Nebo též zbyde trocha těstovin a na tu býdu mám 3 krabičky na sádle houbiček (u nás je to zázrak najít les po kůrovci) tak to dělám i s něma. No já bych dnes hladem nebyla. Klidný čas a nepřežeň to s pečením - Míla

    OdpovědětVymazat
  3. Taky takhle zbylé brambory zpracovávám. Máme to s mužem rádi oba.
    Měj klidný den !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hladem jste nebyli žádný, to je hlavní. Já bych uvítala ten koláč s drobenkou, já s drobenkou nepeču, nějak jsem se to nenaučila. Přeji pochutnání i v dalších předvánočních dnech :-))

      Vymazat
  4. Libuško, gratuluji ke čtyřstovce. Takových dobrot jsem tu viděla. Gulášovku bych si dala teď, pěkně horkou,aby vyhnala ten moribundus, co se mně druhý týden drží.

    OdpovědětVymazat
  5. Kde se dobře vaří, tak se dobře daří. Já bych si tu omeletu dala. Včera jsem ji dělala Michalovi na večeři, zbylo pár brambor od oběda. Je to rychlé jídlo s dobré.

    OdpovědětVymazat
  6. Taky mám ráda omeletu. Rychlé jídlo. A gratuluji k té 400.

    OdpovědětVymazat
  7. Libuško, omelety ze zbylých brambor dělám moc ráda taky. Já jsem pekla včera vánočky a vařila segedinský guláš, a dýnovou polévku. Dnes nevařím nic, jedu za tátou uklízet. Hezký den, Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  8. Moc všem děkuju za komentáře🥰

    OdpovědětVymazat
  9. Libuško, blahopřeji ke krásnému 400 výročí. Krásné. Omeletu s brambory moc nedělám, dělám častěji hemenex a to se šunkou, vejci a strouhaným sýrem navrch. Dík za připomenutí, ráda udělám. :-) Koláč s drobenkou dělám často, nyní bude hruškový, mám dost zavařených hrušek. 😋

    OdpovědětVymazat

Jste hodní,
že jste si udělali čas a napsali mi komentář :-)

Jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.