čtvrtek 26. ledna 2023

Od pondělí ...

... vám chystám články na novém noťasu.
Starý mi dosluhoval, až o víkendu dosloužil, byl to v pořadí už můj druhý.
Teď mám nový krásný stříbrný.
Ještě, že jsem měla na víkend články nachystané,
jinak by jste přišli a na blogu by nic nebylo.
Ale zeť situaci rychle vyřešil a fungl nový noťas byl do druhého dne doma. 
Taková krása u nás byla v neděli.
Bohužel už hodně sněhu roztálo, krása je pomíjivá.
Fotka ze včerejška.
Krásný a pohodový čtvrtek.
Děkuju všem, co se k nám přišli podívat.
⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄

12 komentářů:

  1. Libuško, zdravím. Tak to je dobře, že máš nový noťas. U nás od začátku ledna rozbitá mikrovlnka, kotel na topení, šicí stroj a já nemocná. Když se to po..., tak to stojí za to. Měj se hezky, Lenka.
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni, my to tak měli v r.2021, psala jsem o tom i článek, pokazilo se nám během roku sedm věcí.

      Vymazat
  2. Ahoj Libuško, krásné fotky.To je dobře, že jsi měla připravené články moc by tu chyběly hlavně to nedělní povídání.Preji krásný den Iveta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivet, naštěstí jsem měla brzy noťas nový a jsem s nim spokojená🥰

      Vymazat
  3. Víkend byl asi téměř všude bílý. Máš krásné fotky.
    Taky mne čeká nový počítač.
    Měj se hezky!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, mi se pokazila klávesnice a celkem už měl doslouženo, ale ještě furt z něj stěhuju různé věci do toho nového. Už nemá cenu ho opravovat, vyšlo by to draze. 🥰

      Vymazat
  4. Pěkný den Libuško... to je prima, že jsi na výměnu stroje nečekala dlouho... ☺ Fotografie jsou nádherné a moc se mi líbí to krásné, keramické krmítko... ☺ Měj se krásně a ať nový stroj dobře slouží! Peťka ☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Peťko po takovém krmítku jsem toužila dlouho, jsem ráda, že ho mám🥰

      Vymazat
  5. Také jsem musela vyměnit zase počítač za nový.Notebook mám jenom takový malý,příruční a nemá skoro žádnou paměť.Jednou jsem ho vyhrála.
    U vás je hodně sněhu,to u nás nebylo ani v okolí.Teď už do toho prší.
    Fotky jsou moc krásné,takovou bych si přála zimu.
    Libuško,měj se hezky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jituš mám zimu ráda, ale v poslední době zjišťuju, že mě těší sníh prosincový a ten co padá teď už né, protože nedrží a brzy taje🥰

      Vymazat
  6. Pro tvá stálá témata každý den je fungující noťásek nutností. Každý den sem chodím, ale betonově nechybím v Kožuškově v neděli. Děkuji i tvému pomocníkovi, že ti umožnil pokračovat. Máš zde krásné fotky :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kitty, zeť je na takové věci borec, baví ho to a je akční, okamžitě objednal nový a hned pro něj zajel🥰

      Vymazat

Jste hodní,
že jste si udělali čas a napsali mi komentář :-)

Jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.