neděle 29. ledna 2023

V Kožuškově

To svět neviděl, vánoce jsou dávno minulostí 
a panička tu má furt vánoční koberec.
Pořád ji dáváme najevo, že by ho měla uklidit, ale ona ne.
Raději si ho nechá od nás roztrhat, ale neuklidí ho, prý krásně hřeje.
To je váleníčko, při tom hned omládnu 
a zapomenu, že mi už bude v létě12let.
Myslím si, že se moje barva kožušku se ke kobercu moc hodí.
Jééé, pardon za tu fotku nemůžu, 
to mě tak blbě vyfotila panička. Ale nic vám tím nenaznačuju, fakt.
Ještě chvilku a bude koberec srulovaný.
Baví mě strašit Jonáše a Bětku.
Pěkně si vlezu pod koberec ...
Bětka je zvědavá, co je to za hrč...
... nakukuje dovnitř, že by tam bylo strašidlo..
Udělám na ně baf a Jonáš se lekne a uteče ...
Bětka je odvážnější, budu na ní muset něco vymyslet.
Tak si tu spokojeně sedím, jak stará indiánka a je mi teploučko.
Brunda odešla, ale Jonáškovi to nedá.
Musí zjistit, jaké strašidlo bylo pod kobercem.
Nahlídá ze všech stran, ale nic nevidí ...
Dokonce pod koberec vleze, ale strašidlo tam není.
No co, tak jsem se musel přesvědčit, jestli je vzduch čistý, ne.
Cvalíček zatím odpočívá na křesle a jenom se směje pod fouskami, 
 Jonáškovu chování..
Budu sedět a sledovat koberec, já zjistím, kdo tam straší.
Už ho bere spaní a z hlídáním bude brzy konec.
No jasně, už ho to zmohlo a spí oba. Tak pššššt, ať je nevzbudíme.
Krásnou a pohodovou neděli
přejeme všem návštěvám
a děkujeme, že jste k nám zavítali na blog.
⛄💖⛄💖⛄💖⛄💖⛄💖⛄💖⛄💖⛄💖⛄💖⛄💖⛄💖⛄

18 komentářů:

  1. Dobré ráno všem v Kožuškově . Cvalíčku , moc hezké počteníčko u kávičky. Je prima se dívat jak si umí kožušci hrát . Kobereček se mi velmi líbí .
    Mějte se krásně , přeji vám pěknou neděli.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani je s nimi zábava, nedovedu si představit, že by jsme je neměli🥰

      Vymazat
  2. Libuško,obrázky a povídání z Kožuškova je takové ranní pohlazení.Kočičky si umí krásně hrát a hned je člověku lépe.Je hezké,že to dovedou včera jsem chytla v telce pořad,kdy měli doma kočku a kocoura a ten ji nikam nepustil a ona byla pořád zalezlá ve skříni.Tak si pozvali paní,která rozumí kočičím duším.Jak to dopadlo nevím,přijel syn.
    Měj hezkou neděli

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jituš u nás se moc nemusí Bětka s Brundou. Bětka ji sem tam nafackuje, ale dnes jsem viděla, že ji to Brunda hezky vrátila. Cvalíček s Jonáškem jsou kámoši, jeden bez druhého neudělá ani krok.🥰

      Vymazat
  3. Jsem zpátky ☺
    Kožušci jsem ráda,že vás opět vidím.
    Přeji klidnou neděli ve zdraví ☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem ráda, že si zpátky, ale nevím, kdo jsi, že by Evina?

      Vymazat
  4. Ahoj Libuško, krásné a vtipné povídání.Posilam moc pozdravů a kocickam velké pohlazení Iveta

    OdpovědětVymazat
  5. Moc pěkné povídání,kočičky nezklamou nikdy.Krasnou neděli přeji všem!

    OdpovědětVymazat
  6. Nedělní Kožuškov mne vždycky baví.
    Neděli v pohodě!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  7. Libuško, moc hezký příběh s kočičkami... Jsou všechny krásné! ☺ Opatrujte se a mějte se hezky, Peťka ☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Peťko, děkujeme za pochvalu našich kožušku🥰

      Vymazat
  8. S Kožušky u vás nikdy není nuda. Zabaví se sami a vevnitř, když teď venku zalízá mráz za drápky. Je zima a mráz, však zanedlouho už bude venku líp. Přeji všem pěknou neděli :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kitty, už aby bylo hezky a mohli mít otevřená okna a chodili si jak sami chtějí a my nemuseli dělat vrátné🥰

      Vymazat
  9. Moc hezký a milý článek. Posílám všem kočičím miláčkům pohlazení.

    OdpovědětVymazat

Jste hodní,
že jste si udělali čas a napsali mi komentář :-)

Jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.