pátek 24. února 2023

🌸Mám hotovo ...🌸

... mám umytá okna.
Kožušci vydatně pomáhali, hlavně tam, kde jsem je vůbec nepotřebovala.
To je výhled z čistých okem, dokonce rozeznám i kdo jde po cestě.
V kuchyni to dlouho nevydrží, tam to kožušci dopatlají raz dva.
Hlavně Bětka, chodí po venkovním parapetu po dvou
 a předníma nohama se opírá o okno.
Přišly na řadu záclony jarní, veselé, kytičkové.
Zimní záclony s vločkami už odpočívají vyprané ve skříni.
A já mám príma pocit, 
že se hned líp dýchá, je nějak víc světla a hezky to doma voní.
Venku se už včera krásně rozbíhalo jaro ...
Kvetou malé Krokusy.
Sněženek už je na zahradě rozkvetených zase víc a mají delší stopky ...
Doprovázela mě Bětuška, kontrolovala starý, malý Modřínek ...
Zatančila mu a zazpívala: "Vstávej semínko ó - la - la ..."
Když už byla v tom tančení, tak si to vyzkoušela i u tyče.
Pózovat se ji moc nechce, prý ji zebou tlapičky ...
Ještě kontrola sněženek ...
... a jde se domů do tepla.
Opět se nám chystá sněžení a zima,
takže se jaro ještě nekoná, musíme vydržet.
Ale co, však je teprve únor, ještě má zima nárok se vyřádit.
Príma páteční den
a všem děkuju, že jste se přišli mrknout.
🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷

15 komentářů:

  1. Libuško,ten krásný pocit,když se vyčístí okna mám také ráda.Ale ještě chvíli počkám.U nás prší a pršelo i v noci.Včera jsem jaro ve vzduchu už hodně cítila,ale pátrání po sněženkách a krokusech zatím nedopadlo.U nás je to vždy se zpožděním.Vím o místech,kde jsou každé jaro a tak si pohlídám.
    Hezký den v Kožuškově

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jituš, dnes u nás prší, ale to vždycky, když umyju okna. Sněženky máme na zahradě, tak za nimi daleko nemusím. Kdysi jich taťka přinesl pár od nás z lesa(to tam ještě asi před 65lety rostly, nebyly tehdy chráněné) a hodně se rozrostly.🥰

      Vymazat
  2. Ajta, zde už se umyly okna, tedy panička umývala a dala nové pěkné jarní záclony. Je zajímavé, že máš jiné na zimu a jiné na jiné období. Snad ti je tví kožušci moc nepoškodí ;-)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kitty na záclony jsem úchylná. Mám jich strašně moc, delší i obloukové, barevné i bílé. Na zimu kratší na léto až k parapetu. Spoustu mám takových, co už ani nepoužívám. Byly ale i doby, co jsem měla na každé okno jenom jedny, když jsem je vyprala dala jsem je znovu. Kožušci mi je neničí, tam kde sedávají mám takové, co jsou dole provázkové, ať se jim na okno dobře chodí. Jenom v kuchyni je přes léto musím často prát, protože tam 100x denně projdou domů a zase ven, když je otevřené okno.🥰

      Vymazat
  3. Libuško máš to hezké. Také mám ráda ten jarní úklid, ale u nás ještě hladí sněžení, tak s jarním úklidem ještě počkám.kocucjy jsou miloučké. Posílám jim všem pohlazení a tobě pozdrav. Hezký den přeji

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Járo, taky má u nás sněžit, ale to už brzy roztaje. Moc děkujeme🥰

      Vymazat
    2. Teď koukám znovu na Tvoje fotografie teď už na počítači, abych si je vychutnala ve velkém formátu. Zjistila, jsem kolik tam mám překlepů. Za ty se moc omlouvám. Psala jsem komentář na mobilu a to je vždycky katastrofa. Kočičky jsou úžasné. Krásný víkend vám všem přeji.

      Vymazat
  4. S okny já ještě počkám. Ale na jaro se už těším moc. Snad to avizované ochlazení nebude nějak velké. I když březen - za kamna vlezem, takže uvidíme jak s námi bude příroda laškovat.
    Měj se hezky!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, březen má být ještě studený, tak uvidíme🥰

      Vymazat
  5. Zdravím. Já mám záclony celoroční a okna myju až po jarní očistě. Líbí se mi Bětka na zahradě. U nás už také leda cos kvete, ale moc jsem se nerozhlížela, protože jsme tam byli s elektrikářem až odpoledne a zase nás vzal do města. Já už nechci mráz a sníh.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruš, taky už nechci zimu a mráz. Na zahradě je mokro, samé bláto, kožušci chodí domu jak čuňata. Už aby bylo teplo. 🥰

      Vymazat
  6. Na okna se zatím určitě nechystám, docela často prší. I já to mám tak, že když umyju okna začne pršet ten samý den, nejpozději druhý. Na jaro se těším, ale na chatě jsem nebyla celou zimu, ještě si počkám na lepší počasí. Měj se hezky, zdravím kožušky 😀😉

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj Libuško, máš krásné záclony.Taky bych měla umýt okna po zimě jsou pěkně špinavá uvidím příští týden jaké bude počasí.Posilam moc pozdravů do kozuskova Iveta

    OdpovědětVymazat

Jste hodní,
že jste si udělali čas a napsali mi komentář :-)

Jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.