úterý 7. února 2023

Okénko do kuchyně 409.

Polívku si dnes uvaříme kuřecí s písmenkami.
Dále bude čočka s volím okem, okurkem a slunečnicovou houskou, 
to je Pepanovo ...
Já takové jídlo moc nezbožňuju, 
tak si tu chuť kompenzuju aspoň dobrým párkem.
Ke kávě jsme o víkendu měli závin z lístkového těsta s jablíčky.
A ještě jsme měli něco na mlsání.
Vnučka Alička měla totiž narozeniny, 
bude už školačka v neděli ji bylo 6 roků.
Príma úterní den.
Všem děkuju, že se přišli mrknout do našeho okénka.
🍋🍋🍋🍋🍋🍋🍋🍋🍋🍋🍋🍋🍋🍋🍋🍋🍋🍋🍋🍋🍋🍋🍋🍋

16 komentářů:

  1. Čočku jsme měli před pár dny.Já ji mám ráda od dětství.
    Tady je opět -10°C...
    Přeji všechno nejlepší Aličce a ostatním klidný den ☺

    OdpovědětVymazat
  2. Čočku máme rádi, ale je pro mne novinka houska jako příloha. Jak to utíká. Alička už bude školačka.
    Měj se hezky!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani Pepan jí chleba jenom když nemá nic jiného. Kdysi jedl jenom rohlíky ke všemu, nechápala jsem to. Teď jsem ho konečně naučila jíst aspoň ty tmavé slunečnicové housky🥰

      Vymazat
  3. Čočku jsem jako dítě moc nemusela, ale teď ji občas také vařím a mám ji celkem ráda. Dobrý tip na docela rychlý oběd 😉

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, já se v čočce jenom pofifrám a sním párky, jak malé děcko, fakt ji moc nemusím🥰

      Vymazat
  4. Ahoj Libuško, já bych si u tebe zas moc pochutnala.K čočce mám taky ráda párek,závin jsme měli minulý týden a brzo bude zas mám velkou zásobu nastrouhaným jablek tak,aby se zdelaly.Moc zdravím Iveta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivet, taky mám ještě ve sklepě spoustu sklenek s nastrouhanýma jabkama, ani je nespotřebuju🥰

      Vymazat
  5. Zdravím Libuško. Písmenkovou polévku jsem dělávala, když byli kluci malí. Teď už si dělám většinou nudle i drobení domácí. Čočku také často děláme a moc nám chutná červená, protože je taková jemná a hned hotová. Štrúdl dělám také ze svého domácího těsta, ale ten marcipánový dortík, ten bych si docela dala! Měj se moc pěkně a posílám pohlazení těm vašim kožíškům...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Járo, štrůdl dělávám taky ze svého těsta, ale sem tam lístkové není špatné, je to taková rychlovka🥰

      Vymazat
  6. Čočku jsem si dělala dnes,ale červenou.Luštěniny mám ráda všechny
    a dělám si často.Manžel jí jenom hrachovou polévku.
    Na sladké mám chuť pořád,ale musíme si dát pauzu na víkend jsem pekla
    kremrole.
    Hezký večer Libuško

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jituš, kremrole bych si dala. Luštěniny celkem nemusím, fazole vůbec a hrachovou kaši sním s chutí, ale s uzeným🥰

      Vymazat
  7. Čočku mám ráda, i ostatní luštěniny. Za mého mládí se jedly bez pečiva. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Loty, mi to doma nutili, že je to zdravé a tak mi to zprotivili, že luštěniny né, už jenom ten název se mi nelíbí🥰

      Vymazat
  8. Ahoj Libuško, taky jsme měli včera čočku. Já ji miluju, jím ji samotnou bez uzenin a vajec, màm ráda luštěniny. Muž moc nee, a musí mít k tomu aspoň tři buřty :o). Písmenka do polévky jsem strašně dlouho nikde neviděla, až dnes jsem je koupila v Polsku. Kvůli vnučkám, když jsou u nás, bude se jim to líbit... Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni, písmenka do polívky už moc nebývají, objednávám je z Topmarkt eshopu, ale šíleně podražili, jako všude🥰

      Vymazat

Jste hodní,
že jste si udělali čas a napsali mi komentář :-)

Jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.