neděle 5. února 2023

Z Kožuškova

Že Bětka 
o vánocích obsadila Cvalíčkovi jeho oblíbené místo jsem už psala ...
Stromeček už nemáme a Bětuška se tam vesele válí dál.
Jak vidět, Cvalíčkovi to nevadí, lehne si vedle ní a klidně spí.
Dokonce to vypadá, že ji dělá bodygarda.
Hold je to gentleman.
Dokonce už se nastěhovala i na Jonáškovo místo před televizí.
Úplně ji čtu z očí - když může Jonáš, můžu i já!
Jonášek si to s ní vyřídil po svém ...
Ale potom ji něžně olízal celou hlavičku.
Našel si jiné poleženíčko ...
Že ho nevidíte?
Našel si místečko na sedačce pod potahem, zrovna tam, kde sedává Pepan.
Ne, nebojte, nesedl na něho i když skoro ...
Ptáte se co Brunda?
Té bylo asi horko, tak se vyvaluje na kobercu.
Krásnou první únorovou neděli
a děkujeme všem, kdo dnes zavítal k nám do Kožuškova.
⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄⛄          

20 komentářů:

  1. Moc pěkné povídání.Kožušci se mají jako v ráji ☺
    Přeji krásnou neděli ☺ Eva

    OdpovědětVymazat
  2. Milé povídání při neděli, to mám ráda. U vás jsem každou neděli, tu jsem snad nevynechala nikdy. Děkuji za příjemné povídání i fotečkování a přeji příjemnou nejen neděli :-)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kitty, mám radost, že se ti Kožuškov líbí, jsi věrná návštěva🥰

      Vymazat
  3. Libuško,milé fotografie.Mně stačí pohled na tu moji Modřinku a je hned veselo.Včera jsme tu měli rodinnou sešlost a k ní patří i tři psi,tak strávila nejdříve čas na skříni,později se osmělila.Přitom je zná od štěňat,jsou všichni tak stejně staří.
    Měj hezkou neděli

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jituš, tvoje Modřinka je krásná. Kočky nemají rády, jak jim přijde do jejich domova psí návštěva, naši taky nejsou nadšeni🥰

      Vymazat
  4. Ahoj Libuško,zas moc krásné nedělní kocickove povídání moc ráda k vám chodím je tady taková domácí pohoda.Preji krásnou neděli Iveta

    OdpovědětVymazat
  5. Libuško Jonášek mě teda pobavil. Ještě že ho pan Pepan nezasedl. Přeju krásnou neděli.

    OdpovědětVymazat
  6. Zdravím. Kožušci opět potěšili.

    OdpovědětVymazat
  7. Libuško, Kožušci jsou krásní a jakou mají krásnou srst! Náš Mikeš nám také dělá jen radost... nejradši mi spí na klíně... má to teda komplikovanější, protože já taky chvíli neposedím... ☺ Krásnou neděli, Peťka ☺

    OdpovědětVymazat
  8. Libuško, díky za milé zpravodajství z Kožuškova. Opatruj se, Lenka.
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  9. Krásné povídání z Kožuškova o celé kočičí rodině...

    OdpovědětVymazat

Jste hodní,
že jste si udělali čas a napsali mi komentář :-)

Jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.