pátek 24. března 2023

🌸Letos ...🌸

... jsem si říkala, že nebudu kupovat žádné jarní kytky.
Doma v teple mi stejně brzy odkvetou a pak ta cena se mi vůbec nelíbí.
🌺
Jenže, mám moc hodné kamarádky a to všechny.
Jedna z nich ta největší, Evča, mi z ničeho nic, 
zpříjemnila pochmurný den.
Dovezla mi krásné Primulky ...
... Macešky
Hned jsem si s nimi vyzdobila truhlík.
Taky mi dala kytku Tulipánů a Narcis v květináčku.
Evča má takový vzácný dar, že na dálku pozná, 
že mi zrovna není do zpěvu a vždycky umí potěšit. 
Vzpomínám si, když mi před léty bylo hodně smutno,
 jako nikdy před tím, Evča se k nám párkrát za týden zastavila, 
když jela na odpolední směnu,
vozila mi dobroty, prý na obalení nervů.
Byla jsem ji moc vděčná a jsem pořád.
Moc pro mě znamená a snažím se jí to vracet.
🌞
Známe se 25 let. 2. února 1998, jsme nastupovaly do stejné práce.
Na první pohled mi byla sympatická.
Když jsem zjistila, že budeme pracovat spolu, tak mi blesklo hlavou
-s tou bych chtěla kamarádit-
Náhodou nám přidělili stoly vedle sebe
a dlouho netrvalo, staly se z nás  kamarádky.
I když se v práci ledacos změnilo, šla jsem do důchodu, 
Evča změnila práci, přesto jsme kamarádky pořád.
Jednou za měsíc si zajdeme někam na pozdní oběd a je to pořád super. 
Posledně jsme byly v naší oblíbené restauraci Fontána na Ondráše.
Když jsme měli 25. výročí, jak já říkám, stříbrné kamarádství, 
nechala jsem Evči na památku udělat hrníček.
Na jedněch internetových stránkách jsem našla hrníček,
 navolila jsem si barvu, obrázek, jména, vlasy, šaty, drinky i verš.
Zkrátka hrníček přesně pro Evču.
A od Evči jsem dostala polštářek, taky udělaný na její přání. 
Udělal mi velkou radost ...
Není nad to mít príma kamarádky.
💝💝💝
Děkuju všem, kdo dočetl až do konce
a přeju pohodový den.
💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝

7 komentářů:

  1. Máš opravdovou kamarádku.Je to nádherné přátelství.Já jsem měla takovou kamarádku,ale ta mi zemřela,když jsem ji nevíc potřebovala.Mám výborné kamarádky ještě z průmky,ale ty jsou na Moravě.
    Přeji nádherný den(tady prší) ☺

    OdpovědětVymazat
  2. Moc hezký příspěvek . Ano, mit dobrou kamarádku je k nezaplacení.
    Hezký den!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  3. Libby moc Ti přeji takovou milou a pozornou kamarádku, když je smutek na duši,kamarádka potěší !
    Krásné jsi kytičky upravila a máš radost a děláš ji i nám.
    Krásný pátek i Víkend Ti přeji!

    OdpovědětVymazat
  4. To je krásný příběh dvou kamarádek, takové přátelství je k nezaplacení. Hrníček i polštářek jako dárky jsou skvělý nápad a určitě moc potěšily. Měj se, pá 😀😉

    OdpovědětVymazat
  5. Libuško,takové přátelství je nad zlato.I já mám takovou kamarádku a moc si toho cením.
    Dárky jsou moc krásné a potěší.
    Měj hezký víkend

    OdpovědětVymazat
  6. Libuško,mít takovou kamarádku to je zázrak.Moc Vám ji přeju.Jitka.

    OdpovědětVymazat
  7. Všem moc děkuju za milé komentáře🥰

    OdpovědětVymazat

Jste hodní,
že jste si udělali čas a napsali mi komentář :-)

Jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.