čtvrtek 23. března 2023

🌷Zahrada se barví🌷

Sluníčko hřálo, den jak malovaný.
Jak kvetou Krokusy, to už je jaro.
Čemeřice, co byly rozkvetlé před posledním mrazem 
a kupou sněhu dostaly pořádně zabrat.
Ty které vykvetly později, už mají květy hezké.
Pohodový den
a všem děkuju za návštěvu mého blogu.
🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷

12 komentářů:

  1. Nedovedu si ani představit zahrádku plnou sněženek.I krokusy a čemeřice se "povedly".Ale zase se má ochladit ☻
    Přeji krásný den ☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, my těch sněženek máme opravdu hodně, chodím se kochat několikrát denně. Máš pravdu, příští týden má být zase zima a dokonce má sněžit.🥰

      Vymazat
  2. Včera bylo opravdu nádherně. Byla jsem od rána v tričku. Ale na zahradě jsem neudělala nic, jen jsem gruntovala chatu po zimě. Do dvou oken se uhnizdili na zimu asijské berušky a těch mrtvých much všude, to byl děs.Tedy to byla síla. Dneska mě z toho úklidu bolí celý člověk. Ale ještě jsem stihla nafotit trochu kytiček. Ty už máš zahrádku krásnou. Měj se hezky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruš, dnes bude snad zase hezky, mám pověšené prádlo venku, letos poprvé. To sis mákla, než si uklidila chatu, ale teď už budeš dělat jenom na zahradě🥰

      Vymazat
  3. Ta záplava sněženek, to je něco. Něžná krása, té menší chlad na jaře neuškodí. Pohled jedna báseň :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kitty, je to nádhera na vlastní oči to vidět🥰

      Vymazat
  4. Sice ještě nějaký chladnější den bude, ale jaro je prostě tady ! Hezky se k Tobě do zahrádky nakukuje.
    Měj se hezky !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, že se má zase ochladit mě moc netěší, ale co, je teprve březen, tak ať se to ještě vyřádí a pak už bude jenom krásně, snad🥰

      Vymazat
  5. Zahrádku máš krásně rozkvetlou. U tebe se vždycky něco rozkvetlého najde, snad jenom když je zahrada pod sněhem, tak pátrám marně. Libby, měj se hezky, zdravím 😀😊

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi v zimě mi dělá parádu okrasná kapusta, ale letos mi moc neurostla. Jeden rok mi přežila zimu a na jaře kvetla, byla to nádhera. Měla jsem na zahrádce malé růžové stromečky🥰

      Vymazat
  6. Krásně rozkvetlá zahrádka,radost pohledět.
    Libuško,měj hezké jarní dny

    OdpovědětVymazat

Jste hodní,
že jste si udělali čas a napsali mi komentář :-)

Jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.