pátek 31. března 2023

🌼Na zahrádce ...🌼

... ještě nic naseto nemám.
Když jsem viděla, že má být ještě zimní počasí, nechtělo se mi do toho. 
Semínka čekají. 
Doufám, že se zase brzy vyčasí a bude tepleji.
Nasela jsem jenom doma do misek semínka Afrikánu, Cínii a Aster.
Vilec už vyklíčil, sice jenom dvě rostlinky,
 ale doufám, že vyklíčí i zbylá čtyři semínka.
Kožušci se po nich pořád válejí, tak jsou samý chlup.
Bětka mi to hlídá.
Venku kvetou Ifejony vzpamatovaly se z mrazu.
Krokusy už odkvetly, ale jeden se zatoulal 
a vykvetl u jahody, co roste zase u Ibišku
Prvosenka zoubkatá se lekla
zimy a nechce celá vykvést.
Opět všude kvetou Fialky.
Jenom nechápu, že jeden rok tu máme fialové a další rok bílé.
A tak se to střídá.
Čemeřice se nedají, ráno leží zmrzlé na zemi,
 ale jak zasvítí sluníčko už jsou v pozoru v plné parádě.
Místo Sněženek budeme mít zase zahradu plnou Sasanek, už to začíná.
Pohodový poslední březnový den.
Všem děkuju za váš čas, co jste dobrovolně strávili u mě na blogu. 
🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼

11 komentářů:

  1. Jsem ráda,že tě navštěvuji.Vidím množství semínek.Říká mi to,že opravdu bude někdy jaro ☺
    Přeji krásný pátek ☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, jaro se nějak nemůže prosadit, ale jednou mu to vyjde a ukáže, co umí. Děkuju za milý komentář🥰

      Vymazat
  2. Krásné ti všechno kvete. Já mám zatím na okně jen rajčata a celer. Cibuli jsem nechala na chatě, protože jsem ji nestihla dát do země a nyní tam asi zmrzla. Cínie jsem sela i přímo na stanoviště, ale později a vzešly. Mne se na okně všechno vždycky strašné vytáhne do výšky a špatně se převáží na místo. Tak uvidíme, jak letos budu zahradničit.Mej se hezky.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruš, taky se mi to na okně vytáhne a ještě se mi po tom válejí kožušci, musím mít v miskách napíchané špejle. Rajčata neseju, kupuju sazeničky🥰

      Vymazat
  3. Libuško, moc hezky ti to kvete . U nás to taky kvete, jen mráz se podepsal na meruńkách . Ty kvetly ve všech okolních zahradách , takže letos žádné nebudou. Taky jsem ještě nic nesadila i když sadím jen do fóliovníku .Raděj čekám .
    Měj se krásně.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jani, škoda meruněk. U nás naštěstí ještě stromy nekvetou. Mráz má být i příští týden, jsem zvědavá, kdy bude pěkný čas na setí na zahrádku🥰

      Vymazat
  4. Ty už máš co okukovat. Nám toho na zahrádce ještě tolik nekvete. Na okně mám už vzešlé afrikány a v dolejším pokoji kozí rohy, které mi věnoval syn,protože dostal větší množství sazeníc.
    Klidný pátek, Libuško !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, už to na zahradě vypadá veseleji, ale to počasí mě vůbec netěší🥰

      Vymazat
  5. Já zeleninu nepěstuji, jenom pár rajčat a jejich sazenice dostává manžel do kamaráda. Já budu sázet jenom kytičky přímo do země a na ty je ještě zima. Balkónovky kupuju, jsem zvědavá na letošní ceny 😀

    OdpovědětVymazat
  6. Libuško, Ty už máš na zahrádce jaro ! Já se raduju z mini narcisek, těch tam mám hodně a z krokusů v trávě. Přeju příjemný víkend, Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni, mě zatím kvetou jenom ty mini narcisy, ostatní mají jenom pupeny, furt je zima🥰

      Vymazat

Jste hodní,
že jste si udělali čas a napsali mi komentář :-)

Jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.