sobota 1. dubna 2023

🌞Na duben🌞

Opět jsem použila kalendář, 
 o Lidových zvycích říkadlech a moudrostech.

🌞Takže na duben🌞

Zdroj:

 Kalendář - Rok 2023 v lidových zvycích, říkadlech a moudrostech.
🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞

5 komentářů:

  1. Moc pěkné ☺
    Přeji klidnou sobotu ☺

    OdpovědětVymazat
  2. To je mouder, ale je dobře že jsou. Někomu připomenou řád pobožný, někomu přírodní. Já neznalec jsem všude trousila přání, aby dobře dopadly čarodějnice na začátku dubna, a teď jsem zvěděla, že čarodějnice budou na konci dubna. Proto jsou místní ořezávači stromů v klidu, plné zahrady větví, protože na pálení čarodějnic je ještě měsíc času. Jedna neví všechno. Přeji všem z Kožuškova co nejlepší duben :-)))

    OdpovědětVymazat
  3. Ten kalendář je perfektní !
    Klidnou sobotu, Libuško !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  4. Libby, to je krásný kalendář. 👍👍👍
    Hezký a pohodový víkend.

    OdpovědětVymazat
  5. Děkuju všem za komentáře🥰

    OdpovědětVymazat

Jste hodní,
že jste si udělali čas a napsali mi komentář :-)

Jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.