úterý 21. března 2023

🍴Okénko do kuchyně 415.🍴

Dnes máme první jarní okénko, 
je totiž první jarní den.
Dnes si dáme vývar s písmenky ...
Dále si uděláme rybí filé na másle s bramborovou kaší
 a dýňovým kompotem.
O víkendu jsme měli perník s ořechy
 a polevou z čokolády a zakysané smetany.
Príma první jarní úterý 
a všem, kdo se přišel mrknout do okénka, děkuju.
🍰🍰🍰🍰🍰🍰🍰🍰🍰🍰🍰🍰🍰🍰🍰🍰🍰🍰🍰🍰🍰🍰🍰🍰

14 komentářů:

  1. To jsem si pochutnala. A také jsem se inspirovala? Měj se hezky.

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Libuško, samé dobroty.O víkendu jsem pekla bochánky, s perníkem jsi inspirovala na další pečení.Preji krásný den u nás slibovali sluníčko tak uvidíme.Iveta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivet, perník přišel vhod, dlouho jsme ho neměli.🥰

      Vymazat
  3. Hned jsem si vzpomněla,že mám v mrazáku filé.Dnes hold bude filé ☺☺☺
    Přeji krásný den ☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, filé zbožňuju na každý způsob, ale ta cena je děsná, vlastně jako všeho🥰

      Vymazat
  4. Já už chci péct perník hodně dlouho,snad se na něj dostanu.
    Napiš mě prosím na mesenzer recept na tu polevu s kysankou to neznám,dík.Mame tu od rána sluníčko,je krásný den.Ty makáš na zahradě,svagrova taky,už našel ředkvičky,mrkev,čistí jahody,plevel.Mej se hezky Ahoj

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdeni, polevu jsem si vymyslela, rozpustím čokoládu a dám do toho zakysanou smetanu, to je celé🥰

      Vymazat
  5. Perník jsem už dlouho nedělala, co nejdříve tedy tak učiním. Jo,jo - já se taky ještě učila, že první jarní den je 21.3. , ale v kalendáři mám, že byl už 20.3. :-) V podstatě je to jedno :-). Hlavně, aby to pořádné jaro už bylo. Včera bylo u nás hezky, takže jsem už trochu pracovala na zahradě, ale dnes to na tuto činnost venku nevypadá. Ale zima není.
    Hezký den, Libuško !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani máš pravdu, taky mám v kalendáři, že první jarní den je 20.3., ale bylo to v noci 22,24, tak se to vlastně počítá až od 21.3.🥰

      Vymazat
  6. Mňam, také jsem dělala litou buchtu kakaovou na plech ve čtvrtek. Už aby bylo hezky, potřebuji pohrabat zbytek spadaného listí na chatě. Ta je v takové mrazivé kotlince, staré vrby a lípy tak lupení už bude snad proschlé, jen aby byl bio kontejner prázdný. Přeji samé pohodové dny - Míla

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mílo, do neděle se bude ještě dát něco venku dělat, ale pak zase bude zima, si odpočineme🥰

      Vymazat
  7. Ahoj Libuško, dala bych si Tvůj dýňový kompot... Já jsem dělala v neděli na oslavu narozenin táty řízky, bramborový salát a květákovou polévku. A pekla štrůdl, vše tentokrát za pomocí syna a může, sama bych to tentokrát nedala, jsem nemocná. Zdraví Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni, řízky a salát budeme mít na velikonoce, už se na ně těším. Ještě, že si měla pomocníky, když si nemocná. Uzdravuje se🥰

      Vymazat

Jste hodní,
že jste si udělali čas a napsali mi komentář :-)

Jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.