středa 22. března 2023

🌞Pracovní víkend🌞

Dočkali jsme se krásného, teplého dne.
Jahody už potřebovaly ostříhat, 
tak jsem se do nich o víkendu pustila za pomocí Jonáška.
Už jsou i zalité a můžeme se těšit, až si na nich pochutnáme.
Trochu jsem dala do pořádku břížek pod sousedovým plotem.
Dva Grušpánky které mi skoro sežraly housenky obaleče, 
jsem zachránila, zase krásně rostou.
Jenom nesmím zapomenout je stříkat, 
ať se mi do nich zase ten nenasyta nepustí.
Ještě popálit suchou trávu ...
  ... odvézt na kompost staré odkvetlé kytky, 
co jsem neuklidila na podzim ...
... vyklidit a odzimovat pergolu a můžeme opékat a grilovat.
Kožušci tam v zimě pěkně řádili.
Nějaký lump si pochutnal na květech bledulí.
Kožušci v záplavě sněženek.
Jonášek už se zase popelí v zahrádce.
Krásný den
 a děkuju za váš čas, co jste strávili na mém blogu.
🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞

10 komentářů:

  1. Jsi včelička pilná. Já letos jahody asi mít nebudu zasadím je až letos, loni jsem je chtěla přestěhovat a nebyl čas je zasadit. Sazeničky asi nepřežily. Jsem hospodář na dvě věci...Dneska jedu uklízet chatu a hrabat trávník.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mám ještě pět jahod v květináčku a přežily venku do jara. Vždycky si jich pár sadí, kdyby některá vymrzla, ať mám náhradní.🥰

      Vymazat
  2. Ahoj Libuško,tys už udělala práce já zatím moc ne buď není počasí nebo hlídám nemocnou vnučka snad to příští týden doženu.Preji krásný den Iveta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivet, dělám po chvilkách, jak se mi chce, stejně bude ještě zima, tak jsem nic zatím nesela🥰

      Vymazat
  3. Jsi šikulka pracovitá.Lán sněženek se mi móóóc líbí.Tady je zatím hustá mlha.Mám slíbený výlet,tak uvidím jak to dopadne.
    Přeji další nádherný den ☺

    OdpovědětVymazat
  4. Taky jsem už trochu na zahrádce pracovala. Dnes to venku vypadá docela dobře, ale využiji toho jinak.
    Jdeme s kámoškami na malý první jarní společný výšlap.
    Měj se hezky!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, to sis užila výšlap s kámoškama. Počasí na to je akorát, žádné vedro a ni zima🥰

      Vymazat
  5. Hezké to tam máte. Jedem dnes na chatu pohrabat lonské listí co ještě popadalo - na olších se to drží dlouho - ale až v poledne. Máme to v takovém zmrzlém údolíčku, než se to prohřeje trvá to dlouho a pod starýma stromama, zatím se mi tam ani moc nechce, ale v horkém létě je tam příjemno. Libuško, dík za připomenutí - musím se též podívat na krušpánek, v tom nasazení hrabání bych si věru na něho nevzpomenula. Mám ráda jeho vůni - za mých mladých let se dával do svatebních kytic. A trochu se šetři - i svět nebyl svořen za jeden den - Míla

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mílo, listí jsem stačila pohrabat na podzim, ale ani jedni sousedi ho nehrabou, takže pod plotem i v jahodách ho bylo taky ještě dost.🥰

      Vymazat

Jste hodní,
že jste si udělali čas a napsali mi komentář :-)

Jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.