středa 29. března 2023

🌼Pěkné ... 🌼

... a teplé počasí si vzalo dovolenou na neurčito,
... ale v pátek bylo ještě krásných 20°C.
Jela jsem do města, už z okna to vypadalo, že je teplo. 
Vzala jsem si tenkou jarní bundu. Už na zastávce, 
mi bylo vedro a tušila jsem, že bundu ponesu v rukách.
Na další zastávce nastoupila starší paní v teplé zimní bundě, 
takové naducané, jako je péřovka. 
Na další zastávce přistoupil starší pán v kraťasech a tričku.
Ve městě jsem potkala slečnu v tílku s tenkými ramínky.
Tak jsem si říkala, kdo je tady blázen ...
Nikdo, každý chodí oblečený tak, jak to cítí.
Jsou měsíce ve kterých se využijí všechny druhy oblečení, 
co máme ve skříni, tak jako třeba letošní březen.
Nakonec jsem to v té své tenké bundě vydržela,
 pofukoval větřík a bylo mi fajn.
🌼
Na druhý den v sobotu už bylo jen 14°C, sem tam i svítilo sluníčko,
pokud ho nezastínily mraky.
Chvílemi to na obloze vypadalo strašidelně ...
... ale zároveň zajímavě a krásně.
Když se ukázalo sluníčko, Jonášek toho hned využil a šel se vyhřívat.
Bětuška se šla navonět k ostříhané Levanduli.
Cvalíček s Jonáškem se škorpili na jabloni až Jony spadnul na zem.
Cvalíček hned hopnul za ním ....
... a už to začalo.
Pěkná honička ... víc jsem nestihla.
Brunda tu honičku sledovala z okna. 
Čemeřice dělají parádu, dokonce přilákaly i Čmeláka zemního.
Čmeláček byl obrovský a nádherný.
Mám ráda všechny živočichy, co mají kožušek a čmelák ho má a krásný.
V pondělí i včera nám pro změnu dokonce sněžilo a měli jsme 1°C,
takže by přišla vhod i zimní bunda.
Sníh sice hned tál,
ale na lavičkách se držel, zuby nehty i druhý den.
V úterý i dnes už bylo v noci -4°C, ale o tom zase zítra.
Nakonec byl dnešní článek i o kožuškách
i když to původně nebylo vůbec v plánu.
Krásnou středu 
a všem děkuju za váš čas, co jste strávili na mém blogu.
🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼

12 komentářů:

  1. Tady je taky počasí jako na houpačce(jen u nás jsou teploty nižší).Teď je vidět poprašek sněhu na autech.
    Přeji krásný den ☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, nemá ta zima konce, příští týden zase sněžení🥰

      Vymazat
  2. Myslela jsem,že už po doslova zimní bundě nesáhnu ( i když v předsíni stále visela) a hodně ráda jsem ji předevčírem i včera ještě navlékla. Byla pěkná kosa. Je to teď jak na houpačce. Jenže březen za kamna vlezem, duben ještě tam budem :-).
    Hezký den, Libuško !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, přísloví jsou pravdivá, zimní bunda se i v březnu sejde🥰

      Vymazat
  3. Počasí máme přímo aprílové a na obloze se dějí věci. Včera šla kolem nás přímo sněhová stěna a za ní sluníčko. Kožušci se pěkně poškorpili.😘 Přeji hezký den.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruš, na obloze bývá nádhera, ty krásné mraky. U nás jsou samé dráty a nemám tu moc výhled, vždycky si vzpomenu na tebe, máš tu krásu jak na dlani🥰

      Vymazat
  4. Ahoj Libuško, kočičky vždycky ráda vidím.U nás taky počasí jak na houpačce a pořád fouká už se těším na teplo.Moc zdravím Iveta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivet, ten vítr byl fakt protivný a pořádně ledový🥰

      Vymazat
  5. U nás bylo naposledy hezky 22.března.Další dny sice bylo dost stupňů,ale kazil to hodně ledový vítr a teď už počasí nestojí za nic.Uložila jsem si čepice a rukavice a zase vytáhla.Kočičky si hezkých dnů užívají na zahrádce.Snad hezké dny budou přibývat.
    Libuško,měj se hezky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jituš, u nás to samé, z okna to vypadalo krásně, jak svítilo slunko, ale venku ledový vítr🥰

      Vymazat
  6. Libuško to je fajn, že jsi do kožušků zařadila i čmeláka, je krásný. Já teď chodím taky v zimní bundě, ale už mě to nebaví, už bych ji nejraději zazimovala a zimní boty taky. Krásný večer.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaruš, čmeláky mám moc ráda, kdysi nám pár let hnízdili v pergole v gauču. Nechali jsme je tak, krásně si vylétávali malí čmeláčci na špacír a pak se vraceli. My jsme tam pili kávu a jeden druhému jsme nevadili. Bylo to moc milé s chlupatými kamarády🥰

      Vymazat

Jste hodní,
že jste si udělali čas a napsali mi komentář :-)

Jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.