úterý 28. března 2023

🍴Okénko do kuchyně 416.🍴

Polívku si dnes uvaříme čočkovou.
Dlouho jsme neměli zapečené brambory, dnes si je uděláme.
Závin jsme už taky dlouho neměli, tak jsem to musela napravit.
Ve sklepě máme ještě pořád zavařená jablíčka.
Pohodové úterý,
všem návštěvám děkuju, že nahlédli do mého okénka.
🍎🍎🍎🍎🍎🍎🍎🍎🍎🍎🍎🍎🍎🍎🍎🍎🍎🍎🍎🍎🍎🍎🍎🍎

14 komentářů:

  1. Čočkovou polévku jsme měli včera.Dnes budeme mít plněné papriky v rajské omáčce.
    Přeji klidný den-kéž by už přišlo jaro ☺☺☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, plněné papriky bych si hned dala, ale počkám, až budou levnější🥰

      Vymazat
  2. V sobotu jsme měli také čočkovou. My máme na chatě ve sklepě ještě čerstvá jablíčka. Štrůdl, kompot nebo přesnídávku udělám vždy, když manžel přinese tašku jablek. Venku máme bílo, přesto ti přeji hezký, hezký den.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruš, taky máme ve sklepě ještě jabka, už nestojí za nic🥰

      Vymazat
  3. Pochutnala bych si. Hezký den přeji - Míla Zde dnes je hodně nevyspytatelný den.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mílo, v poslední době jsou ty dny pořád nějaké divné🥰

      Vymazat
  4. Neodmítla bych pozvání ke stolu :-). Ráno u nás bylo bílo, ale začalo svítit slunce, takže už leží zbytky tam, kde je stín. Slunce svítí, ale teplo tedy vypadá jinak.
    Měj se hezky!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, teď už se sněhem sluníčko hned udělá pořádek, sníh nemá šanci🥰

      Vymazat
  5. Zapečené brambory miluju, ale většinou je mi po nich těžko. Já se totiž neudržím a i po obědě užírám. Dala bych si hned, zdravím 😀😛

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, taky je mám ráda i studené, chodím a uďobávám i odpoledne, když zbydou🥰

      Vymazat
  6. Ahoj Libuško,jako vždy bych si u tebe pochutnala.U nás byl dneska špenát a zítra bude čočka.Preji krásný večer Iveta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivet, špenát jsme měli nedávno, ale dala bych si ho zas🥰

      Vymazat
  7. Libuško, moc Tě zdravím. U nás byla čočka dnes k obědu. Já ji mám moc ráda, samotnou třeba s kyselým zelím. Muž musí mít k tomu párek, nebo aspoň vejce. Buchtu jsem nepekla, jen palačinky. Jsem už tři týdny nemocná, tak to podle toho vypadá... Měj se dobře, Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni k čočce musím mít taky párek, jsem na maso. Doufám, že už si zdravá a v pohodě🥰

      Vymazat

Jste hodní,
že jste si udělali čas a napsali mi komentář :-)

Jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.