pondělí 27. března 2023

🌷Pro lepší náladu🌷


Poslala jsem manžela do obchodu
a hned nato jsem si vypnula telefon.
Je čas ho naučit samostatnosti.
🌷
Já jsem vlastně hodný a milý člověk.
Takže, když někoho pošlu do pr**le,
tak se pak celý den trápím, jestli dorazil v pořádku.
🌷
Čím zaháněli nudu naši rodiče,
když neměli internet?
Probírala jsem to se svými 26 sourozenci 
a nepřišli jsme na to.
🌷
Bez nás žen by byly všechny penisy v pr**li.

🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷🌷

7 komentářů:

  1. Naši rodiče si povídali.Když jsme rodičům přivezli televizi,tak taťka říkal-na co?My si máme pořád co povídat ☺☺☺☺
    Přeji všem pěkný den ☺

    OdpovědětVymazat
  2. Zdravím a šokovala mě pravda v posledním vtipu. Jenže bychom se nemnožili. O čem by psaly moderní útlocitné spisovatelky - ty zase malují ve svých knížkách život na růžovo 8-)

    OdpovědětVymazat
  3. Děkuju vám všem za komentáře🥰

    OdpovědětVymazat

Jste hodní,
že jste si udělali čas a napsali mi komentář :-)

Jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.