neděle 2. dubna 2023

😺Z Kožuškova😺

Venku opět žádné teplo, ani vyhlídky na lepší počasí nejsou nic moc, 
ale kožuškům domácí pohoda vyhovuje.
Bětuška zalehla na radiátor.
Jonášek, jak jinak, než lenošení se mnou.
Brunda v pelíšku, tam ji najdeme nejčastěji.
Cvalíček se vyvalil v kuchyni u linky.
Jonášek se přišel podívat, jestli by nebylo dobře i venku.
Cvalíček už taky změnil místo a Jonášek usoudil,
že poleženíčko v křesle s kámošem bude lepší, než lítačka venku.
Bětuška taky zjistila, že venku to nebude hřát do kožuška ...
... a šla mi pomoct s články na blogu.
Sice hned usnula, ale byla mi aspoň duševní oporou.
Krásnou první dubnovou neděli
a všem děkujeme, že jste nás i dnes navštívili na blogu.
😺😺😺😺😺😺😺😺😺😺😺😺😺😺😺😺😺😺😺😺😺😺😺😺

10 komentářů:

  1. Libuško, ráda jsem si přečetla hlášení z Kožuškova. Tady leje jako z konve, chtěla jsem do lesa, ale vidím to na pletení hezky v teple... Opatruj se, Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Počasí se zkazilo, takže kam by se člověk hnal. V teplíčku je stále nejlépe. A místečko si kožušci vybrat k poleženíčku umí :-).
    Hezkou Květnou neděli u vás !
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  3. Co naděláme,také u nás leje.Kožuškové mají pravdu,nic s tím neuděláme a zůstáváme také u kamen.
    Mondřinka využívá každé chvilky,kdy vysvitne sluníčko a hned se na místě uvelebí.
    Libuško,mějte se hezky v Kožuškové

    OdpovědětVymazat
  4. Ráda jsem si přečetla vaše povídání.Tady je taky hrozné počasí.Panička má nádherné kytičkové záclony.
    Přeji krásnou neděli ☺☺☺

    OdpovědětVymazat
  5. Libuško ahoj, však kožuškové dělají dobře,doma v teple je teď nejlépe 😺

    OdpovědětVymazat
  6. Doma je stejně nejlíp. A navíc - musí dohlížet, aby v domě bylo pěkně všem. Přeji co nejhezčí Květnou neděli, dnes se asi bude venku nejvíc zalívat probouzející se příroda ;-)))

    OdpovědětVymazat
  7. Venku je počasí, že by ani Kožušky nevyhnal. Já jsem byla včera na Hostýně a pěkně jsem tam vymrzla, příští návštěvu nechám až se oteplí. Hezký zbytek neděle.

    OdpovědětVymazat
  8. Pokochala jsem se pohledem na hedvábné kožušky, užívající se pohodičku doma v teplíčku.
    Měj hezké dny. 🍀

    OdpovědětVymazat
  9. Libuško, zdravím všechny v Kožuškově . Venku počasí děsné a Kožušci dobře vědí, že doma je nejlíp. Já mít pec , tak z ní neslezu .
    Měj se krásně.

    OdpovědětVymazat
  10. My všichni z Kožuškova děkujeme za komentáře, vážíme si jich🥰

    OdpovědětVymazat

Jste hodní,
že jste si udělali čas a napsali mi komentář :-)

Jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.