středa 31. května 2023

🌺A je to ...

Podlaha v kuchyni je hotová, nové lino položené.
Letitý obklad je pryč, místo něj cihlová tapeta, 
přesně taková, co máme už pár let na stěně kde jsou dveře.
Osm let mi trvalo, než jsem k tomu Pepana "dokopala".
Vlastě se do toho pustil zeť, obklad dal pryč 
a Pepanovi nezbylo nic jiného, než to dodělat..
Zeť je šikovný, ví jak na to ...
... a nezbytná kontrola.
Jak bylo všechno uklizené Bětuška se hned u toho nechala vyfotit.
Jasně i kožušci byli pořád k ruce. 
Dcera mi se vším hodně pomohla, hlavně s úklidem. 
Nikdy bych nevěřila kolik věcí mám v lince a vlastně v celé kuchyni. 
Obývák byl jako skladiště, když jsme museli všechno vystěhovat. 
Na chodbě lednička a sporák, ve verandě myčka.
Maty se taky hodně snažil no a já jsem vařila nahoře v kuchyni, jak jinak.
Další dny mě čekala práce na zahradě, tu jsem týden dosti zanedbávala.
Břížek pod plotem jsem dala konečně do pořádku.
Je to neuvěřitelné, ale dnes je poslední červnový květnový den.
Ještě, že mě na tu chybu  Eva upozornila, 
jinak už by jste měli zítra prázdniny.
Užijte si den v pohodě a děkuju vám, 
že jste se u nás zastavili a pobyli.
🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺

12 komentářů:

  1. Obdivuji vaši pracovitost.Já už jsem to vzdala.Pochopila jsem,že nikoho nedonutím k práci.
    Máte to krásné-závidím.
    Přeji krásný den ☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, kdyby bylo všechno na Pepanovi, tak bydlíme v jeskyni. Jemu stačí televize s fotbalem a hokejem. Já to mám jinak, nikam nejezdíme, tak ať aspoň doma mám nějakou změnu.🥰

      Vymazat
  2. Tak já pro změnu usiluji o nový koberec v obýváku. Představa, jak se vše musí vyklidit, aby se mohl řádně koberec položit, je pro mého muže zlý sen. Dříve to tak nebývalo, ale teď už se mu do takovýchto akcí vůbec, ale vůbec nechce. :-)
    Pěkné to máte !
    Hezký den!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, potřebujeme už dlouho nový koberec do obýváku, ale Pepan prohlásil, že to kočkám stačí. Ale že to nestačí mně, to je mu jedno. Až ho koupím, tak mu zase nic jiného nezbude, než ho tam natáhnout, ale nevím, jak dlouho bude ležet koberec srolovaný, než se do toho Pepan pustí.🥰

      Vymazat
  3. Moc ráda kvám nahlížím a i dneska musím jenom chválit jak je u vás hezky. Ale při vší té práci jste přeskočila celý měsíc, dnes není poslední červnový den, ale naštěstí jenom květnový :) Mějte se moc hezky, Eva z Ostravy

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, jsem ráda, že se ti u mě líbí. Jsi první, kdo mě na tu chybu upozornil, hned to opravím a děkuju. Takže podle mě už jsou zítra prázdniny, doufám, že to někdo nevzal vážně a nevykašle se zítra na školu😂

      Vymazat
  4. Libuš,máš to teď doma moc hezké,určitě se v tom dobře cítíš.A kožušci také....opatruj se...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, to víš, že jsem šťastná jako blecha a zase se mi doma líbí🥰

      Vymazat
  5. Libby, lino jsi vybrala parádní, podobá se na plovoucí podlahu a barvička se mi líbí. Když se doma něco děje, jeden se nestačí divit, co se najde krámů. Vždycky mám plán, že spoustu věcí vyházím, ale u těch plánů většinou končím. Měj se hezky, zdravím do Kožuškova 😀😉😊

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, přesně tak i já jsem dala zase všechno zpět do linky. Měli jsme v kuchyni plovoučku, ale už nebyla hezká, tak jsme na ní dali lino a jsem spokojená. Je matná a vypadá jako opravdové dřevo.🥰

      Vymazat
  6. Libuško novou podlahu Ti moc přeju, tak jsi se konečně dočkala ! U nás se malovala kuchyň s obývákem a dávala jsem to do pořádku tři týdny :o). Iniciativa to byla moje, podle muže to bylo dobrý a nebylo to potřeba. A to se nemalovalo cca 12 let ! Pokračování bude v září, nechtěla jsem to všechno naráz... Měj se hezky, Lenka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni, jako u nás pro Pepana je taky všechno dobré. Když jsem chtěla sundat i obložení, jak se jde do koupelny, tak mi řekl, že je to zbytečné, že je tam stejně závěs. Nakonec to udělal, ale ty kecy ... Nikdy nenavrhl sám, že by se mohlo něco vylepšit, jsem ráda, že v tom nejsem sama a je víc takových chlapů🥰

      Vymazat

Jste hodní,
že jste si udělali čas a napsali mi komentář :-)

Jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.