úterý 30. května 2023

🍴Okénko do kuchyně 425.

Polívka bude uzená s rýži a vajíčkem.
Pečená krůtí prsa s bramborovou kaši a ledovým salátem.
O víkendu jsme měli opět tvarohové koláčky s ostružinovou marmeládou. 
Sice jsme je měli nedávno, ale všichni je mají rádi.
Dělali jsme podlahu v kuchyni(to jsem už vzpomínala).
Dcera, zeť i Maty tu byli na noc, tak bylo aspoň, co k snídani a odpolední kávě.
Pohodový úterní den
a všem děkuju, že jste se přišli podívat.
🍴🍴🍴🍴🍴🍴🍴🍴🍴🍴🍴🍴🍴🍴🍴🍴🍴🍴🍴🍴🍴🍴🍴🍴

10 komentářů:

  1. Libuško,opět dobroty.Koláčky jsou hodně lákavé,hned bych si dala k snídani.
    Měj se hezky

    OdpovědětVymazat
  2. Libuško, zdravím. I já bych ochutnala koláček. U nás bude dnes čočka. Pozdravuju, Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni, čočku dělávám spíš v zimě, ale moc ji nemusím🥰

      Vymazat
  3. Ahoj Libuško, zas bych si u tebe moc pochutnala hlavně na těch kolačkach.Preji krásný den Iveta

    OdpovědětVymazat
  4. To je mi líbí všechno.Škoda,že bydlím tak daleko.Já dnes budu dělat jen hustou bramboračku.
    Libuš,mějte všichni krásný den ☺

    OdpovědětVymazat

Jste hodní,
že jste si udělali čas a napsali mi komentář :-)

Jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.