čtvrtek 25. května 2023

🌼Mám ráda ...

... brzká letní rána na zahradě.
Sice ještě není léto, 
ale v pondělí odpoledne i v úterý bylo 25°C a to už letní teplota je.
V úterý ráno jsem neodolala,
 zároveň s vycházejícím sluníčkem jsem se šla
 hned po snídani projít po zahradě.
Když je posečeno to mám ráda.
V kyblíkách patizony a cukety. 
Loni se mi takové pěstování osvědčilo.
Konečně jsem nasadila ven dýni a okurky.
Ještě že jsem okolo nasypala granule pro slimáky,
ráno bylo vidět, že tam už šmejdili.
I veselé kameny mají radost, že je nešimrá tráva
 a můžou rozdávat úsměvy kolemjdoucím.
I Jonáška jsem poslechla, Ibišky a rybíz jsou vypleté.
A kdopak nade mnou měl dneska u článku dozor?
Krásný čtvrtek
a děkuju všem za váš čas, 
co jste strávili u mě na blogu.
🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼

8 komentářů:

  1. Už si budeme užívat krásného sluníčka?Máš nádherně připravenou zahradu.
    Přeji klidný sluníčkový den ☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, Evi, dnes si budu užívat sluníčka, má být krásně🥰

      Vymazat
  2. U tebe je to Libuško jako na Floře,máš to na zahradě moc hezké...

    OdpovědětVymazat
  3. Libby, tvoje zahrada je nádherně upravená, je to parádní pohled a je vidět, že je tvým obrovským koněm, koníček je slabé slovo. Je pravda, že máš i své kočičí kontrolory, a těm je třeba také vyhovět. Měj se hezky, zdravím 😉😀

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, Evi je to velký koníček, ale v mládí mě to nelákalo, to přišlo až s věkem. No a bez kožušků by to na zahradě rozhodně nešlo🥰

      Vymazat
  4. Jo je to něco jiného, kdykoli si odskočit na zahradu. Máš ji krásné upravenou.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruš, je to výhoda, že za tím nemusím nikam jezdit a dělám jenom když se mi chce a mám na to náladu🥰

      Vymazat

Jste hodní,
že jste si udělali čas a napsali mi komentář :-)

Jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.