pátek 26. května 2023

🌺Když se doma ...

... něco dělá, nesmí u toho chybět kožušci.
A že vydatně pomáhali vidíte sami ...
Bětka to řídila z žebříku, 
jak jinak, ona pracuje jenom ve výškách.
Brunda z toho byla hodně unavená.
Když je práce, tak na vaření není moc času, ani prostoru.
Udělala jsem hodně hustou hrachovou polívku s nakrájenou klobáskou.
Nahoru jsem osmažila cibulku,
vzali jsme si k tomu chleba a oběd byl raz dva.
Cvalíček si po práci taky trochu dal a jak mu šmakovalo.
Bodejť by ne, když tam měl i klobásku.
Pod tapetou se toho někdy i hodně najde ...
Pepan se, tehdy před léty, asi při práci hodně nudil ... 
To jméno jsem tam autorovi, zřejmě připsala já.
Nevím proč ho napadlo namalovat zrovna koně ...
... že by měl pocit, že dře jako kůň?
A je hotovo, teď už jenom položit novou podlahu.
Jonášek se prací doma neúčastnil, měl službu venku.
Měl za úkol oznámit, případným neohlášeným návštěvám, 
že rozhodně nemáme napečeno a nejsme na návštěvu připraveni.
Sem tam za něho zaskočil i Cvalíček, 
aby si od té dřiny v kuchyni trošku odpočinul.
Takže tento týden byl hodně pracovní 
i na zahradě jsem něco udělala,
 ale to jste už viděli v minulých článcích.
Pěkný pátek všem 
a my jdeme přes víkend dělat tu podlahu v kuchyni.
Děkujeme za návštěvu.
🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺

12 komentářů:

  1. Libuško, přesně jako u nás, také jsme malovali a kožušci pomáhali, máme i tu samou barvu . Musím Tě pochválit, každý den pěkný článek a kožušci nejsou jenom v neděli. Přeji krásné dny a čauky, Alča

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Alčo, moc děkuju za pochvalu. Kožušci jsou akčnější, než v zimě, takže je co fotit🥰

      Vymazat
  2. Včeličky pracovité ☺
    Přeji krásný pátek ☺

    OdpovědětVymazat
  3. Koukám, že práci máte pěkně rozdělenou, zapojení jsou i kožušci 😉

    OdpovědětVymazat
  4. Libuško, tak to jsem se teda hodně pobavila. Ten kůň nemá chybu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jaruš, Pepan ukázal svoje malířské umění. Taky jsem se pobavila, jak jsem strhla tapetu🥰

      Vymazat
  5. Libuško ahoj,děkuju za prima počtenícko 👍

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Verunko, děkuju za komentář. Mějte se doma príma i s Baruškou🥰

      Vymazat
  6. S takovými pomocníky to jde jedna báseň. 😊

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruš s takovými pomocníky jde práce hned líp od ruky🥰

      Vymazat

Jste hodní,
že jste si udělali čas a napsali mi komentář :-)

Jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.