pondělí 29. května 2023

🌞Pro lepší náladu

 

Policajt zastaví drahé auto.
Řidič stáhne okénko a říká:
"Víš, kdo je můj otec?"
Policajt: "To se zeptej svoji matky, já chci doklady!"
🌞
Víte proč po spáření kudlanka sežere svého partnera?
Aby nemusela poslouchat: "Tak co, jaký jsem byl?"
🌞
Svěřil jsem se manželce, že bych se chtěl nechat zpopelnit.
Ona je blázen objednala mě na pátek!
🌞
Dělal jsem průzkum.
Zeptal jsem se stovky žen při sprchování,
jaký šampón používají.
99% odpovědělo: "Vypadni, ty debile!"

🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞🌞

6 komentářů:

  1. To mi udělalo krásné a veselé ráno ☺
    Přeji krásný den ☺

    OdpovědětVymazat
  2. Nasadila jsi krásné úvodní smajlíky a dnešní vtipy taky nemají chybu. Přeji co nejlepší den :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Libby, pořád ještě se směje, super 👍😁😁

    OdpovědětVymazat
  4. Libuško, se tady směju nahlas ! Přeju krásný den plný sluníčka, Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Děkuju za komentáře a jsem ráda, že jste se zasmály🥰

    OdpovědětVymazat

Jste hodní,
že jste si udělali čas a napsali mi komentář :-)

Jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.