sobota 27. května 2023

🌺Zahrada ...

... mi už dělá hodně radosti.
Kvetou Azalky
Přesazené Konvalinky se mají k světu.
Kapradiny už jsou v plné parádě ...
... však se o ně taky Bětuška stará.
Pod sousedovým plotem se nám krásně množí Netřesk.
Jenom mi vadí kopřivy a ostatní plevel, co se k nám tlačí od sousedů.
Už z dálky tam září Tařice ...
... a Rožec.
Bětuška něco sleduje ...
Spíš někoho, pejsek Tomi něco baští u plotu ...
Čeká až Tomi zblajzne kosti, co mu nosíme, a přijde si s ní povykládat.
Bětka ví kde se má posadit a kde ji to sluší.
Rebarbora se dala do květu.                         Hosty si lebedí v dešti.
Hyacintovce kvetou na každém rohu ...
Mám radost z Dionýsie, co mi vykvetla.
 Myslela jsem si, že už ji nemám.
Pod okny kvetou Tulipány vždycky až poslední.
Zachráněný Zlatohlávek zlatý, byl si zaplavat v bazénu.
Poslední Ladoník, co mi zbyl, odstěhoval se na opačný konec zahrady.
V břížku pod plotem byl v ohrožení, všechny jeho kolegy sežrali hraboši.
Na okno v pokojíku jsem si dala truhlík s mladými Muškáty,
 jenže mi je ničili kožušci,
když se chtěli dostat domů, jak bylo okno v pokoji zavřené...
Skočí na barel s dešťovkou a šup na okno, pak se uvelebí v pokojíku, 
tam mají na spaní klid.
Musela jsem truhlík odnést na jiné okno 
a tady dala jenom pár květináčů, ať kožuškům nic nezavazí.
Pohodovou sobotu
a děkuju všem, kdo se dnes přišel podívat na můj blog.
🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺

8 komentářů:

  1. Ahoj Libuško, máš moc krásnou zahradu.Preji krásný den Iveta

    OdpovědětVymazat
  2. Zahrádku máš vymazlenou a krásnou. Já jsem dneska plánovala jet na zahradu, ale od včerejška zápasím s hodně vysokým tlakem. Doktor mi dal nějaký jednorázový lék a zvýšil dávky a vyhrožoval kapačkama v nemocnici. Včera mi dokonce sestra měřila tlak třemi tlakoměry 6x. Ráno jsem měla opět 196/99, tak jsem zahradu vzdala a sleduju stav po lécích. Elektroměr nám zprovozní příští týden. Prý už jen náhodime jističe a jedem.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruš, doufám, že už máš tlak lepší. Opatruj se🥰

      Vymazat
  3. Zahrádka Ti barvami doslova hýří. I u nás už to začíná.
    Měj pohodovou sobotu!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, každý den se kochám i kožušci si užívají skrýši🥰

      Vymazat
  4. Jak ti závidím - u nás v zahradě zatím naplno kraluje přerostlá tráva, poslední desítky narcisek "pokosil" déšť v týdnu. Zahradě jsi věnovala práci a teď sklízíš barevné "plody". Ať se vaší zahradě daří a přeji co nejbarevnější a dobré dny :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kitty, zahrada se mi odměňuje svou barevností a já mám z toho radost🥰

      Vymazat

Jste hodní,
že jste si udělali čas a napsali mi komentář :-)

Jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.