pátek 2. června 2023

🌻Chtělo by to déšť ...

Je hodně sucho, musíme zalévat. 
Ještě, že mě to baví. 
Brzy bude na oběd náš salát.
Na zalité záhonky v noci vyrazí slintalové.
Na mě si nepřijdou, sice je pohostím, ale je to jejich konec.
          I Bětuška kontroluje,                     Uviděla Jonáška a hup z jahod za ním. 
             cestičky kudy lezli a na konci ...                                                                                  
                     ... no jejich konec.
Brunda bude chtít zase svést. Líbí se jí můj vozíček, má už nejmíň 55 let. 
Pepan ho chtěl vyhodit, kdepak, nedovolila jsem. 
Natřela jsem si ho na zeleno a jak mi slouží, 
rozvážím na něm květináče s kytkami po zahradě a tak ...
U plotu kvete Rožec a cpe se k sousedům.  Mák za chvíli taky pokvete.
Před léty se mi tu objevil Snědek a teď ho máme na každém kroku.
Šrucha
Bzzzzhotely se pomalu plní ...
... tady si zrovna jeden host nese kufry do pokoje.
Pohodový první pátek měsíce června
a všem moc děkuju za váš čas,
co jste strávili u mě na blogu.
🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻

7 komentářů:

  1. Krásné ráno, koukám po pítkách, ta jsou teď pro živočíšky hodně potřebná. :-))

    OdpovědětVymazat
  2. Já oběhnu pár truhlíků,pár květináčů hned po ránu.Opakuji to i navečer,když je takové vedro. Ty toho máš hodně,ale máš pomocníky(Bětuška by si to nenechala ujít).
    Přeji Tobě,celé rodině a kožuškům krásný den ☺

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Libuško, chtělo by to déšť i u nás začíná být sucho.Mam podobný vozík s kterým si rozvazim věci po zahradě.Preji krásný den Iveta

    OdpovědětVymazat
  4. To máš pravdu - je sucho. Voda v sudech mi pomalu, ale jistě ubývá, protože docela dost zalévám.
    Měj se hezky!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  5. Po dnešním příjezdu na chatu jsem byla mile překvapená, že to zahrada a kytičky bez deště docela v pohodě zvládly. Hned jsem zalévala, ale za déšť se také přimlouvám 😊

    OdpovědětVymazat
  6. Libuško, zdravím. U nás taky sucho, ale slimáci jsou stejně... Dnes budu hlídat vnučku Aničku, tak se těším, Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  7. Moc všem děkuju za komentáře🥰

    OdpovědětVymazat

Jste hodní,
že jste si udělali čas a napsali mi komentář :-)

Jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.