sobota 3. června 2023

🌸Všude ...

... samé Orlíčky
Včelky mají baštu, jenom prdélky jim trčí z květů.
Každý rok se na zahrádce objeví nějaký nový druh, 
aniž bych se o to přičinila.
Letošní se mi moc líbí.
Kromě dokvétajících Orlíčků začínají kvést Lupinusy ...
 ... to je taky něco pro včelky, hlavně pro Drvodělky.
Lítají k nám dvě, každý den.
Minulý týden jsem dala letnit i pokojovky.
Objevila jsem na starém kaktusu zase jeden květ
a jsem si jistá, že se nějaký květ objeví i venku, jak visí na stromě.
Bývá tomu tak každý rok.
Príma pohodovou sobotu
a všem vám děkuju, že jste se přišli podívat.
🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸🌸

8 komentářů:

  1. Já mám orlíčky moc ráda.Připomínají mi dětství...Ale tolik barev?To je zázrak.
    Přeji krásnou sobotu ☺

    OdpovědětVymazat
  2. Ještě jsem zapomněla:když kvetly (hadí ocasy-jak jsme lupinusům říkali). Za Moravou jsme chodili na lesní jahody.

    OdpovědětVymazat
  3. To je krásných tvarů a barev, orlíčky jsou fascinující. A množí se samy, mnohdy až moc a všude. Ale zdobí, když nic jiného třeba nekvete.
    Ta včela je možná nový druh exotické velké včely, u nás už se zde taky objevila. Myslela jsem, že je to brouk, ale z dnešního internetu to vypadá na velkou černou včelu s modrými krovkami. Jsou to samotářky, ale bzučí jako helikoptéra.
    Přeji příjemný víkend :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Krásně barevně Ti orlíčky kvetou, jen co je pravda !
    Měj pěknou sobotu!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj Libby,máš to na zahradě, krásné, Orlicky mám moc ráda, mají tak složitý květ,nádherný! Mě to už na dvorku taky hezky kvete,mám z toho radost,pošlu foto.
    Ten vozík mám taky,někdy na něm vozím těžký nákup z Lidlu,hlavně lahve. MEJ KRASNY VIKEND !

    OdpovědětVymazat
  6. Libby, tvoje krásně rozkvetlá zahrada, to je pastva nejen pro včelky, ale i pro oko. Paráda 😉👍

    OdpovědětVymazat
  7. Libuško, orlíčky máš nádherné. Ten nový se mi moc líbí. Já mám letos taky novou barvu , takovou světle žlutou. Můj malý vánoční kaktus trhl letos rekord , kromě Vánoc kvetl i na Velikonoce a pak ještě jednou .
    Měj se krásně.

    OdpovědětVymazat
  8. Všem vám moc děkuju, že jste si udělali čas a napsali mi komentář🥰

    OdpovědětVymazat

Jste hodní,
že jste si udělali čas a napsali mi komentář :-)

Jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.