pátek 9. června 2023

🍓Na červen

Opět jsem použila kalendář, 
tentokrát o Lidových zvycích, říkadlech a moudrostech.
Takže na červen.

 Zdroj:

 Kalendář - Rok 2023 v lidových zvycích, říkadlech a moudrostech.

🍓🍓🍓🍓🍓🍓🍓🍓🍓🍓🍓🍓🍓🍓🍓🍓🍓🍓🍓🍓🍓🍓🍓🍓

6 komentářů:

  1. Je to moc pěkné,jsi šikulka ☺
    Přeji krásný den tobě i rodině ☺

    OdpovědětVymazat
  2. U nás dnes vrčí křovinořezy, ale já naši zahradu sekám tiše klasickou kosou. A srpem tam, kde to je pro kosu nepřístupné. Platí se za to potem, navíc když to suším pro sousedu a buřinu z trávy pro biokontejner. Ale holt to musí být, když tráva dorostla do výšky topolů. Zato v příštích dnech bude zahrada hladká jako dětská prdýlka a seno snad voňavé. To bude králíkům v zimě šmakovat. Ať voní sena a jahody se červenají :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jo to byly časy, jak se seklo kosou. Mám ráda ten zvuk, jenom to hvízdalo, ne jak teď všude kravál od sekaček i v neděli. Taky máme kosu a sem tam si zaseču. Zbožňovala jsem rána, když jsem slyšela po probuzení na dvorku kdákat slepice a v dálce sekáče jak brousí kosy a sečou. Ach kde jsou ty časy, Kitty 🥰

      Vymazat

Jste hodní,
že jste si udělali čas a napsali mi komentář :-)

Jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.