čtvrtek 8. června 2023

💦Copak tam ...

... ten náš Jonášek vidí zajímavého ...
Pobavil mě ten jeho soustředěný a dlouhý pohled do Zimolezu.
Asi se díval na mšice, to tam každý rok vegetí, ale ty už jsem postříkala.
Bětuška ve svém truhlíku s vřesem dospává na sluníčku každé ráno.
Tak vypadá její soukromý pelíšek, když odejde.
Bude kvést Kleopatřina jehla,
 Bětuška se s ní hned musela nechat vyfotit.
Vůbec ji nevadilo, že mi vyvrátila zase jinou kytku, Černuchu.
Krásně růžovou Kopretinu řimbabu, mám moc ráda.
Právě začíná rozkvétat. Mám ji na dvou místech.
Kosatec trávovitý nádherně voní, jako výborné žluté ovoce Špendlíky.
Mám ho na hodně místech a letos dost kvete.
Krásně na zahrádce září Hvozdík, 
vždycky jsme mu říkávali Španělský hřebíček.
Měla jsem více barev, ale zůstala mi jenom růžová a červená.
No a jak pokračuje Pepan v práci? Konečně udělal nové obložení na studni.
Mívali jsme tam palubky, ale ty vydržely jenom pár let
 i když se na zimu schovávaly. 
Letos jsem koupila nejlevnější plastové plotovky.
Pepan je nařezal, dalo to práci, protože studna není na rovince, 
takže každá má jinou výšku, ale myslím, že se povedlo.
No a ještě to nejdůležitější, zapršelo nám.
Většinou to u nás vypadá takto, všude v okolí prší, ale u nás nic ...
Včera v 18h se dešťovým mrakům konečně zadařilo.
Přehouply se přes naše kopečky
 a krásně jemně, zahradnicky pokropily zahrádky.
Nepršelo dlouho, asi jenom hodinu, ale i tak velké díky za to! 
Dnes je Medarda, tak to by pršet nemuselo.
Co kdyby se vyplnila pranostika:
Medardova kápě čtyřicet dní kape.
💦💦💦
Děkuju všem, kdo došel až na konec článku
a taky za váš čas, co jste u mě na blogu strávili.
Príma den přejeme z Kožuškova.
💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦💦

12 komentářů:

  1. Ahoj Libuško,jako každý rok ti to všechno krásně kvete.U nás včera taky asi hodinu pršelo manžel byl na montáži v 5km vzdálené vesnici od nás a tam ani kapka.Preji krásný den Iveta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky to tak míváme, Ivet. Ve městě prší a u nás o 4km dál je sucho 🥰

      Vymazat
  2. Tobě tak nádherně kvete celá zahrádka.Na mapě jsem našla i moje rodné město-moc mi chybí.
    Přeji Tobě Libuško a celé rodině krásný den ☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi a jak si na mapě klikneš na panoráma, tak si po svém rodném městě můžeš jezdit. Dělávám to tak často. Kdysi jsme s dcerou to auto, co dělá fotky viděly a pak jsme se na mapě viděly, jak u domu okrajujeme jabka na kompot🥰

      Vymazat
  3. To už je Medarda? Nedivím se, že prší. Ale 40 dní by pršet nemuselo, neposečená tráva ještě stojí. Ale u vás je už zavlaženo - to je dobrá zpráva pro zahrádku. Užijte si čekání na déšť :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kitty u nás je to s deštěm hodně slabé, spadne pár kapek, osvěží to jenom listy, ale nezalije🥰

      Vymazat
  4. Libuško, perfektní fotka s Jonáškem na stromě. Krk má jak žirafa! No vidíš, déšť k vám dorazil, říkala jsem to asi v pondělí! :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Lotty, jenom krátký mírný deštík o zalití nemůže být ani řeč, snad nám i zaprší, aby zalilo zahrádku, je děsně sucho🥰

      Vymazat
  5. Libby, Jonášek tam musel vidět něco opravdu hodně zajímavého, upřený až nevěřícný pohled, super fotka. Zdravím 😀

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, on tam šmejdí často, musím se někdy mrknout, kde se přesně dívá. 🥰

      Vymazat
  6. Zdravím, pastva pro oči. Nedivím se, že je Jonášek z té krásy unešen.

    OdpovědětVymazat

Jste hodní,
že jste si udělali čas a napsali mi komentář :-)

Jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.