pátek 28. července 2023

🐈🐁🐀Jak to vidí kožušci ...

Dnes jsem to vzala do pracek já Bětuška.
Tajně jsem si vzala od paničky foťák 
a ukážu vám, jak my kožušci vidíme zahrádku.
Je to pro nás hotová džungle.
Tak to vypadá, když skáčeme z okna pokojíku na barel
a šup na zem.
Tak vidíme barel s kytkami  a hrníčky ze země.
Do takové výšky musíme vyskočit, aby jsme se v noci dostali domů, 
když jsou dveře zavřené a my chceme spát pěkně v pohodlí.
Popřemýšlím, kde s tím focením začnu.
Takže, vstupujeme do pralesa.
Všechny kytky jsou vyšší než já, 
vůbec netuším z které strany na mě něco vyskočí.
Před deštěm byly Šuškardy krásné střapaté ...
... po dešti jsou úplně splihlé, 
ještě že mi, kožušek zůstal načechraný i když jsem zmokla.
Petrželka je pro mě, jako krásně voňavá, vysoká tráva.
Ale zase pěkně vidím, kde je plevel i ten, co panička prý nevidí.
V takové džungli se krásně hraje na schovku, 
často se tu honíme a sem tam i polámeme kytky.
Cvalíček teď s námi hrát nemůže má antibiotika, 
pobil se s cizím kocourem, co si nemyl zuby a kousl ho do kožušku.
Ale pssst, nesmíte prozradit, že jsem ho vyfotila a práskla to na něho.
Kdyby věděl, že jsem ho tu dala s vyholeným kožuškem, zlobil by se.
Od Cvalíčka zpět k zahrádce.
Tady je jitrocel skoro tak vysoký, jako floxy a vy paničku chválíte, 
že má hezky vypleto, houby má vypleto.
Když sedí na Třapatce nebo Janebě motýl 
 a vyskočím po něm, tak kytku někdy i zlomím,
to rychle uteču, ať panička neví, že jsem to byla já.
Sem tam, si vyskočím i po vypraném prádle,
 když krásně vlaje ve větru.
Ráda ze stromu vyskočím na balkon, to jsou potom výhledy.
Ale o tom zase jindy.
Všude máme květináče s kytkami většími než jsem já.
Z očí do oči si můžu pokecat akorát se šnekem, 
nebo s veselými kameny, ale ti mi bohužel neodpovídají.
Musíte uznat, že s našeho kočičího pohledu,
 ten svět zase tak krásně barevný není,
 jedině snad nízké Afrikány jsou pro nás krásné,
ale moc nám nevoní.
Nakonec pravda je, že nám nejde o barvy, 
ale o skrýše a těch máme opravdu v zahrádce i zahradě hodně.
Mini Ostálka se mi taky líbí, je stejně vysoká jako já i Levandule.
Ještě vám vyfotím Jonáška, jak si dává po obědě šlofíčka pod Buxusem.
Pěkný den vám přeju 
a děkuju, že jste se mnou vydrželi až do konce mého článku.
🐁🐀🐈🐁🐀🐈🐁🐀🐈🐁🐀🐈🐁🐀🐈🐁🐀🐈🐁🐀🐈🐁🐀

16 komentářů:

  1. Ahoj a přeji příjemný den. Zajímavý pohled z kočičího pohledu - kytky jsou jen příležitostí k hraní nebo k ukrytí před sluníčkem ;-)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kitty, kožušci v zahrádce tráví víc času jako já🥰

      Vymazat
  2. Ahoj Betuško,moc hezky jsi mám napsala a vyfotila.Zahradka tvé paničky nemá chybu já ji moc obdivuji a beru si tu inspiraci.Preji krásný den Iveta

    OdpovědětVymazat
  3. Tak jsem se prošla Tvojí zahrádkou pohledem Bětušky. Umí fotit, holka jedna! To se jí to ale fotí, když je co!!!! :-)
    Klidný pátek !
    Hanka bavi-mne-to

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, Bětka je šikovná, my ani netušíme, co všechno umí🥰

      Vymazat
  4. Krásné povídání☺Zahrádka je nádherná.
    Tady pořád prší a je chladno☻

    OdpovědětVymazat
  5. Bětuška říkala,že zahrádka je nádherná a má pravdu,také se mi líbí.Když je co fotit,je to prima,my ve městě v činžáku to máme horší.Ale občas si také někam vyjdem nebo vyjedem a je zase dobře.Opatrujte se všichzni v Kožuškově....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi ve městě je to horší s focením kytek, to je fakt. Jezdíš hodně na výlety, tak se příležitost taky najde🥰

      Vymazat
  6. Hai un bellissimo giardino e blog.Complimenti.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Olga, grazie mille per il complimento, sono felice 🥰

      Vymazat
  7. Krásný kočičí pohled. Ten len máš letničku nebo trvalku?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vendy, len je vytrvalý. Tento mám letos nový, měla jsem ho už obrovský a loni na jaře už nevypučel🥰

      Vymazat
  8. Parádní kočičí pohled na krásnou zahradu. Opravdu jsou jako v pralese 😉😀

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, nikdy mě to nenapadlo, až jak jsem viděla ty fotky, mi došlo, že je to pro ně opravdu dobrodružství🥰

      Vymazat

Jste hodní,
že jste si udělali čas a napsali mi komentář :-)

Jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.