sobota 29. července 2023

💦🌞🌼Vypadá to, že ...

... o vodu na zalívání teď nebude nouze.
Barel a sudy máme plné a zalito je taky důkladně, 
prší teď aspoň chvíli denně.
Růžový Durmen, ten se mi zdá kvete poprvé.
Bílý, ten už je větší a kvete každý rok.
Moc květů nemá, ale hlavně, že kvete.
Tak mi kvetl starý Durmen před asi 10 lety.
Už ho nemám, byl obrovský a neměla jsem ho kam na zimu dát.
Večer voněl až na cestu.
To už jsme zase v současnosti.
Na balkoně se červené Irezine daří.
Kvete tam i bílý okrasný Lilek.
Předminulý prudký déšť mi poničil kopřivu, 
měla zvadlé listy a byla celá nějaká uondaná. 
Dala jsem ji do "polepšovny"
(to je stůl ve dvorku, kam dávám kytky které nejsou OK, 
jak se spraví, jdou zase na své místo.
Kopřiva se očividně polepšila.
Fuchsie jsou teď samý květ.
Pohodovou sobotu přeju.
Všem děkuju za návštěvu a za váš čas,
 co jste u mě strávili.
💦🌞🌼💦🌞🌼💦🌞🌼💦🌞🌼💦🌞🌼💦🌞🌼💦🌞🌼💦

6 komentářů:

  1. Krásně ti všechno kvete.Fuksie jsou opravdu 100%.Jeden rok jsem je měla také.Odjela jsem na Moravu a hlava rodiny zalévala...sousedka si počkala,až přijedu!Ta mi to teda vytmavila.On totiž zaléval tak,že si myslel:čím více-tím lépe.Takže od té doby mám jen muškáty.
    Přeji klidnou sobotu ☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, fuchsie jak zaschne tak je s ní amen, ale mokro taky nesnáší. U nás by to nebylo jinak, kdyby zalíval Pepan🥰

      Vymazat
  2. Bellissimi fiori.Complimenti per il tuo pollice verde!Ciao

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Libby,právě jsem doběhla domů z prochazky,pěkně jsem zmokla a to jsem tam byla asi 20 minut,prší čím dál víc!
    Dokonce bouří tak jsem ráda,že jsem nečekala někde pod stromem,ha.
    Kozuskam se asi mokro na zahradě nelíbí ale příroda to moc potřebuje!
    Kvete Ti všechno krásně, ale Fuksie máš luxusní,Ty Ti dělají radost,viď.
    Měj krásný Víkend a Ahojjjj !

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zdeni u nás je denně přeháňka. Pepan včera taky zmoknul, jel na kole do města a svítilo sluníčko, domů dojel se zataženou oblohou a deštěm🥰

      Vymazat

Jste hodní,
že jste si udělali čas a napsali mi komentář :-)

Jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.