pondělí 31. července 2023

🍉🍉Pro lepší náladu

Můj šéf mě požádal, 
abych prezentaci zahájila nějakým vtipem.
Tak jsem na začátku nechala kolovat svoji výplatní pásku.
🍉
Každá žena má něco sexy.
Jedna oči, druhá tělo, třetí kámošku ...
🍉
Manželka manželovi:
"Domluv našemu synovi, 
ať si nebere to hloupé děvče."
Manžel: "Ale proč? Mě taky nikdo nevaroval."
🍉
Potkají se dva mladí na nudistické pláži.
"Ahoj, já jsem Lojza."
"Ahoj, jsem Zuzka."
"Těší mě."
"To vidím."
🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉

7 komentářů:

  1. Na pondělní rána se těším ☺☺☺
    Přeji klidný den...i když silně deštivý ☻

    OdpovědětVymazat
  2. :-) :-) :-) :-)
    Hezký den!
    Hanka bavi-mne-to

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Libuško,supr vtipy.Preji krásný den Iveta

    OdpovědětVymazat
  4. Dobré vtipy pro pondělní rozjezd týdne. Přeji dobrou náladu i v dalších dnech :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Děkuju všem za komentáře🥰

    OdpovědětVymazat

Jste hodní,
že jste si udělali čas a napsali mi komentář :-)

Jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.