úterý 29. srpna 2023

🍎Okénko do kuchyně 438.

K snídani jsem měla darovaný Frgál hruškový a ořechový 
od kamarádky. I hrníček jsem od ní dostala.
Uvaříme si bramboračku.
Dále bude k obědu závitek z vepř.masa, 
barevné těstoviny a zeleninová obloha.
K večeři pečáky z trouby s acidofilním mlékem, 
Maty s domácí tatarkou.
K odpolední kávě malá bublanina s mixem ovoce.
Pohodové poslední prázdninové úterý,
všem děkuju, že jste přišli a nakoukli do okénka.
🍎🍎🍎🍎🍎🍎🍎🍎🍎🍎🍎🍎🍎🍎🍎🍎🍎🍎🍎🍎🍎🍎

7 komentářů:

  1. Dnes snídám koláč.Manžel dostal včera chuť na švestkový.Polévku máme ještě od neděle,ale co druhé nevím.Vyndala jsem z mrazáku kuřecí,Závitek s těstovinami vypadá velmi dobře.Tak šel by i z kuřecího.Samé dobroty.
    Libby měj hezký den

    OdpovědětVymazat
  2. Pravda, samé dobroty. Tak těstoviny bych si dnes ráda dala, jen nemám ty barevné. U tebe každý článek hraje pěknými barvami. Ráda sem chodím, i když téma vaření není zrovna moje oblíbené. Ale za mě vaříš ty a já si jen užívám pastvu pro oči ;-))) Přeji dobrou chuť i tvým čtenářům :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Nakoukla jsem a dostala chutě. Jdu tedy něco najít k snídani. Hezký den.

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj Libuško, vždycky se těším na úterý co bude za dobroty já bych si u tebe zase moc pochutnala přeji krásný den Iveta

    OdpovědětVymazat
  5. Nádherně to vypadá a určitě i chutná.Já dnes nemusím vařit(jupííí).Pozvali jsme vnuka na oběd do restaurace -jako rozloučení s prázdninami.Čeká ho maturitní ročník,tak nebude moc času na setkávání.Je neuvěřitelné,že ten čas tak rychle utíká.
    Přeji krásný den,i když chladný a deštivý ☺

    OdpovědětVymazat
  6. Mám takovou snídani ráda. Tvoje dnešní okénko mi opět šimrá chuťové buňky. Jako vždy.
    Měj klidný den ! U nás nic moc - sice neprší (pršelo v noci), ale je dosti chladno.
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  7. Děkuju za vaše milé komentáře, vážím si jich🥰

    OdpovědětVymazat

Jste hodní,
že jste si udělali čas a napsali mi komentář :-)

Jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.