čtvrtek 7. září 2023

🍎Na září

Opět jsem použila kalendář, 
tentokrát o Lidových zvycích říkadlech a moudrostech.
Takže na září.

 Zdroj:

 Kalendář - Rok 2023 v lidových zvycích, říkadlech a moudrostech.
🍎🍎🍎🍎🍎🍎🍎🍎🍎🍎🍎🍎🍎🍎🍎🍎🍎🍎🍎🍎🍎

8 komentářů:

  1. Letos toho zdravíčka z jablíček moc nebude, o to víc si jich musíme vážit a užívat. Přísloví zobrazují zkušenosti věků lidského pobytu na této krásné Zemi. Hezký den :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Moc pěkná připomenutí ☺
    Přeji krásný den ☺

    OdpovědětVymazat
  3. Post molto bello.Buona giornata.

    OdpovědětVymazat
  4. Oslavovalo se, z čeho byl užitek - jídlo, pití. Dnes mají lidí v hlavě mnoho starostí zbytečně.

    OdpovědětVymazat
  5. Na září, na září těšili se sadaři, když se hodně natěšili, holé stromy po nich zbyly. :-))))
    Pěkné odpoledne u vás, Libuško !
    Hanka bavi-mne-to

    OdpovědětVymazat
  6. Krásná připomenutí.Babička mívala podobné kalendáře a jako holka jsem v nich ráda listovala a později i četla.Měj se hezky

    OdpovědětVymazat
  7. Libuško i já mám ráda takové kalendáře. Podzim je moje nejmilejší období, asi že jsem se v říjnu narodila. Zdravím do Kožuškova, Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  8. Všem moc děkuju za komentáře, vážím si jich🥰

    OdpovědětVymazat

Jste hodní,
že jste si udělali čas a napsali mi komentář :-)

Jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.