pátek 29. září 2023

🍺Nevím ...

... jestli si ještě vzpomínáte, někdy na začátku června 
jsme dávali nové lino do kuchyně.
Pak za nějaký ten týden se musela udělat podlaha i na chodbě, 
protože jak chlapi stěhovali z kuchyně ledničku, tak na chodbě staré lino rozervali.
Bohužel mi nejde přidat obrázek nového lina na chodbě,
tím pádem je ohrožený i článek na zítra.
Nevím, co se děje, snad se to spraví, a fotky půjdou nahrát, budu doufat.
Dle rady Marušky jsem přidala fotku jiným způsobem.
Moc děkuju za radu.
Na to, aby se položilo lino i do verandy jsem musela čekat dva měsíce.
To byly furt sliby a nic se nedělo. 
Jeden den v srpnu jsem se naštvala, všechno jsem z verandy vystěhovala ...
A ejhle, Pepan se konečně pustil do práce, bylo tam třeba i vymalovat.
Vždycky jsem to dělávala já, ale tentokrát jsem stávkovala.
Oškrábal stěny i strop pokytoval a mohlo se malovat.
Dokonce si u práce i pískal, což u něho nebývá zvykem.
Potřeboval jenom postrčit, hold je to taky jenom chlap ...
Jenže u Pepana je na prvním místě televize. 
Jednou je fotbal podruhé zase formule a práce ve verandě stála.
I Bětuška brblala, že se ji ten binec doma nelíbí,
Kytky nastěhované na chodbě, nábytek v kuchyni ...
Bez záclon to vypadalo hrozně.
Pátý den byla konečně opravená okna a vymalováno.
Říkala jsem si, že konečně uklidím ...
Další dva dny trvalo, než byla i podlaha hotová, 
televize pořád Pepana tahala od práce.
Takže konečně osmý den ráno jsem se pustila do oken 
a do dalšího uklízení. 
Za dopoledne jsem stihla uklidit uvařit oběd,
hold my ženské to máme jinak, než chlapi ...
Když jsem pověsila vyprané záclony, 
mohla jsem si oddechnout, že je veranda konečně hotová.
Nejmenší místnůstka v našem domě něco přes 2x2m
a tak dlouho trvalo, než se dala do pořádku.
Děkuju všem, kdo se dnes přišel mrknout na můj blog
a všem přeju krásný den.
🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺🍺

10 komentářů:

  1. Zdravím a tobě blahopřeji, Pepanovi taky, že už má klid a může spočinout u televize. A chválit a chválit si, že byl pochválený i na tvém blogu ;-))) Hezký pátek přeji všem :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kitty, Pepanovi dlouho trvá, než se do něčeho pustí. Když to dělá se zetěm, tak si nedovolí odcházet k fotbalu a jak dělá sám, tak to je věčnost, než to dodělá🥰

      Vymazat
  2. Libuško, máš to všechno krásné a co se týče chlapů, jsou všichni stejní. Ti co za práci vzít umí, mají zase mnoho jiných zájmů a musí se popostrčit. Přidávání obrázků mě zlobí už dlouho na cestovatelském blogu. Vždy mi to napíše, že se nepodařilo načíst. Zkouším to vícekrát, zuřím u toho a dělám tak dlouho, než se to podaří. Už jsem kvůli tomu psala i na fórum. Poradili obrázek v albu otevřít, zkopírovat a vložit do blogu. Když mám obrázků víc, tak to trvá také dlouho. Tak zkouším vkládat dokud se nevlloží. Nakonec se to podaří. Na ostatních dvou blozích mi to nedělá a vloží se vše najednou. Tak nevím.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruš, děkuju za radu pomohla mi, na štěstí za dva dny už mi šlo nahrávat obrázky normálně🥰

      Vymazat
  3. Libuško,buď ráda i za zdržení.U nás je odkládání normální.Končí to tím,že to vzdám☻
    Přeji nádherný víkend.
    P.S.Stejnou záclonu s kopretinami mám tady v pokojíku.Jsou to moje nejoblíbenější kytičky☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, už jsem záclonu dala do dveří, je už poničená od kožušků a na dveřích to tak není vidět 🥰

      Vymazat
  4. I když to trvalo dlouho,dílo se nakonec podařilo.Máš to moc hezké a Pepanovi pochvala,opatruj si ho....

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, u nás se těch změn moc neděje, takže mám radost i z nového lina🥰

      Vymazat

Jste hodní,
že jste si udělali čas a napsali mi komentář :-)

Jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.