sobota 30. září 2023

🍁🍂Vážím si ...

... všech komentářů, co mi píšete, 
ale u jednoho jsem neodolala a musím ho zveřejnit v článku.
Že má Marijakes básnické střevo jsem věděla, 
ale tato básnička mě dostala.
Maruš, moc děkuju💖

V záplavě květin ztrácí se tvůj dům,
ještě je léto, navzdory podzimním dnům.
Barvami hýří tvá zahrada,
dívám se na ni moc ráda.
Já jsem právě kousek od tebe,
siestu držím po dobrém obědě.
Z ulice Pod horami
zdravím Kožuškov s kočičkami.
Ke vchodu na schodek jsem si koupila Chryzantému.
Vždycky když odkvete ji zasadím do zahrádky.
Většinou se nedočká jara.
Tuto už mám pár let, kvete každý rok, jenom letos po jarním přesazení,
už není nízká, ale nějak moc se natáhla.
je z ní krásný keřík plný poupat.
Počasí máme pořád hezké, rozkvetly malé Astry novobelgické
Včelky mají pořádnou pastvu.
Ještě v úterý nebyly rozkvetlé, ale sluníčko hřeje a jsou už samý květ.
Pomalu stěhuju domů kytky, pro které už je v noci chladno. 
Doma mám už oba Ibišky.
Mandevilu
mám zatím ve verandě.
Begonie ještě rozkvetla, ale jenom prázdným květem.
Staré Vánoční kaktusy mám doma pověšené na schodišti už dýl,
 doufám, že nezklamou a budou zase samý květ.
Na schodišti na okně už mám dvě řady(jednu není moc vidět, je za záclonou) 
mladých muškátů, co jsem si v srpnu nařízkovala.
Umyla jsem všechny okna, dala krátké záclony,
mám ráda, když vidím hezky ven,
hned mi přijde, že máme doma víc místa.
A hlavně, to ocení naši kožušci.
Doma už máme podzim ...
... i na oknech.
Děkuju všem, kdo došel až na konec článku
a přeju klidný a pohodový poslední záříjový den.
🍂🍁🍂🍁🍂🍁🍂🍁🍂🍁🍂🍁🍂🍁🍂🍁🍂🍁🍂🍁🍂🍁🍂

14 komentářů:

  1. Maruška má básnického ducha,psala komentář přede mnou a tak jsem si jejjí básničku přečetla.
    Já na tohle nemám vůbec vlohy i slohy ve škole za mě psala sestra.
    Dnes už to venku vypadá podzimně,v noci pršelo a je mlhavo.Ale babí léto se má vrátit.
    Libuško,je bezva,když jsi pořád obklopena květinama,jak venku,tak doma.Také jsem si udělala podzimnní výzdobu.Měj hezký víkend

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jituš, Maruška by mohla s básničkami vydat knížku, jde ji to výborně🥰

      Vymazat
  2. Podzim už je tady, i u tebe. A podněcuje básnické střevo, možná při pohledu, co ještě pořád u tebe kvete a zelená se. Užij si podzimu, u nás vlaze sprchlo, hned je lepší vzduch. Přeji hezký víkend a těším se na zítřejší povídání o kožuškách :-)))

    OdpovědětVymazat
  3. Ma che fiori splendidi!Con il caldo che sta per arrivare li godrai ancora per molto.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Olga, questo autunno è bellissimo, ai fiori piace questo tempo e anche a noi 🥰

      Vymazat
  4. Taky už to doma podzimně ladím. Na zahrádce je ještě barevno, ale stejně ten podzim je už znát.
    Taky jsem si koupila chryzantémy a po odkvětu je chci dát do zahrádky.
    Měj se hezky!
    Hanka bavi-mne-to

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, letošní podzim je zatím opravdu nádherný🥰

      Vymazat
  5. Libuško, my jsme na zahradě přespali, takže byl čas I na lenošení. Ve čtvrtek bylo fakt jako v létě. Také mi chrizantémy zasazené nevydrží a rostou a kvetou jen ty po mamince a to už moc let. Chtěla jsem je přesadit, ale mám strach, že je tím zahubim. Ať tedy rostou, kde se jim líbí.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruš, je to tak, ty staré druhy vydrží, ale ty šlechtěné jsou háklivé 🥰

      Vymazat
  6. Libuško, k Tobě je radost chodit,už jen procházka po Tvé zahradě díky fotografiím. Jako bonus dnes báseň od Marušky 👍U nás dnes deštivo, včera tak krásně.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Fukčárynko, moc děkuju za krásný komentář, potěšil mě🥰

      Vymazat
  7. Libby, u tebe pořád něco kvete a je radost se pokochat. Tvoje kaktusy obdivuji každý rok, tak už se na fotky zase těším. Jó, také bych potřebovala umýt okna, nechceš přijet? 😀😁😂

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, okna myju ráda, škoda, že nebydlíš blíž🥰

      Vymazat

Jste hodní,
že jste si udělali čas a napsali mi komentář :-)

Jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.