úterý 12. září 2023

🍉Okénko do kuchyně 440.

Dnes si uvaříme gulášovku.
Dlouho nebyly palačinky s jahodovou marmeládou.
Už to začíná, padají jablíčka,
takže závin z lístkového těsta.
K večeři Kaiserka s paloučkem a rajče.
A ještě meloun, to už je letos určitě poslední.
Dokonce se na mě jeden dílek usmál.
Príma úterní den a všem moc děkuju, 
že jste nakoukli do mého kuchyňského okénka.
🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉🍉

9 komentářů:

  1. Libuško zase tolik dobrot... Já tomu vaření teď moc nedám, není čas, tak spíš rychlejší věci. Vylepšujeme v domě, natírání, měníme dveře, malujeme atd. Do toho péče o taťku a nemocného syna. Dnes udělám dýňovou polévku a taky palačinky. Měj se hezky, Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Palačinky máš tak krásně načinčané.Gulášovku máme hodně rádi.
    U nás dnes vaří manžel,měl chuť na čevabčiči,tak ať se snaží.
    Libuško,měj se hezky

    OdpovědětVymazat
  3. Che buone specialità.Buon martedì.

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj Libuško, palačinky bych si dala máš je pěkně nazdobené u nás květákové placičky.Preji krásný den Iveta

    OdpovědětVymazat
  5. Palačinky jsem dělala včera, ale jen tak na chuť pro vnučku, na odpolední svačinu. Štrůdl jsem už pekla taky a teď to už bude častěji.
    Pěkný den!
    Hanka bavi-mne-to

    OdpovědětVymazat
  6. Dnes je článek samá chuť, taky bych si dala. U mě bude dýňová polívka, pečené brambůrky ve slupce a asi nějaká klobáska k tomu. Je den velkého sklízení košťálovin domů, tak nebude čas na nějaké velké vaření. Ale u tebe bych si pochutnala. Přeji všem návštěvnicím, aby se taky potěšily pohledem na příjemnou skladbu jídel :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Libby, dala bych si fakt všechno, štrůdl mám ráda moc. Také jsem dneska dojedla melouna, ten můžu, vždycky krásně osvěží. Měj se hezky, pá 😉😀

    OdpovědětVymazat
  8. Děkuju za vaše komentáře, vážím si vašeho času🥰

    OdpovědětVymazat

Jste hodní,
že jste si udělali čas a napsali mi komentář :-)

Jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.