středa 13. září 2023

🌻🌞 Od rosy ...

Pořád chodím na ranní procházky po zahradě,
sluníčko teprve vykukuje ze svého pelíšku ...
Pepan zapomněl přes noc venku hrnek od kávy, 
rosa mu ho umyla.
Při cestě natrháme něco na oběd
 a pokračujeme v ranní procházce zahradou.
Vypadá to jako námraza, ale jsou to drobounké kapičky rosy.
... hrají všemi barvami na fotce to tak není vidět.

Vždycky se divím, jak sluníčko rychle vstává.
Než všechno oschne trvá celé dopoledne.
Vždycky jsem plela zahrádku brzy ráno za chládku.
Teď se to nedá, byla bych jak vodník.
Odpoledne jsem aspoň trošku dala do pořádku chodníčky
a místa která nejsou zarostlá trvalkami.
Nijak jsem se s tím nedřela, jenom jsem to shrábla motykou.
Už jsem se na to nemohla dívat a v tom odpoledním vedru
se to fakt líp udělat nedalo.
Pohodový středeční den a
všem návštěvám děkuju za čas, 
co jste u mě na blogu strávili.
🌻🌞🌻🌞🌻🌞🌻🌞🌻🌞🌻🌞🌻🌞🌻🌞🌻🌞🌻🌞🌻🌞🌻

5 komentářů:

  1. Libuško hezky jsem se s Tebou po ránu prošla, já dnes jedu s kamarádkou na samosběr jablek, tak se těším. Příjemný den přeju, Lenka

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Libuško, krásné fotky.Preji krásný den Iveta

    OdpovědětVymazat
  3. Měla jsi krásnou ranní procházku.Já půjdu zalít aspoň ty moje muškáty v truhlících,než začne vedro.
    Měj krásný den ☺

    OdpovědětVymazat
  4. Když Sluníčko vstává a jdu na zahradu, tak mi celou dobu svítí přímo do očí. Jela bych i dříve, ale to se na zahradě nedá nic dělat. Nyní jsem po dvakrát plela zeleninové zahony ležící ladem po sklizni a nadřela jsem se, ale měla jsem radost, že je výsledek mé práce za mnou vidět. Osvedčil se mi malý plecí vynález. Příště ho vyfotím. Hned jsem tam zasela vojtěžku na zelené hnojení. Okurky stále rodí a cukety se také rozjely až nyní.

    OdpovědětVymazat
  5. Děkuju všem za komentáře, moc si jich vážím🥰

    OdpovědětVymazat

Jste hodní,
že jste si udělali čas a napsali mi komentář :-)

Jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.