úterý 26. září 2023

🍎🍂Okénko do kuchyně 442.

Dnes si uvaříme polívku s květákem.
Utrhneme si Patizon, ještě dva nám tam zbudou,
ale ty už asi utrhneme taky ...
V kukuřičné strouhance je to křupavá ňamina s bramborem
 a okurkovým salátem taky ze zahrádky.
Okurky mám ještě v ledničce, poslední co jsem otrhala.
Ke kávě malý jogurtový koláč s jablíčky a rozinkami.
Pizza a Brot s kamarádkou u nás v pergole.
Z pizze zbyl jenom klínek.
Samozřejmě, že u toho nechyběla Bětuška.
Krásný úterní den
a všem děkuju, že jste nakoukli do mého okénka.
🍂🍎🍂🍎🍂🍎🍂🍎🍂🍎🍂🍎🍂🍎🍂🍎🍂

8 komentářů:

  1. Děkuji, pochutnsla jsem si alespoň virtuálně. Naše okurky pořád rodí, jak strhané,ale rostliny už jsou od soudu suché.

    OdpovědětVymazat
  2. Mňam,mňam...letos jsem udělala jen jedenkrát koláč se švestkami.Patizon jsem neviděla ani nepamatuji. Kdysi jsem ho měla moc ráda.Teď je v módě hokaido,ale znám jen polévku(kterou jím sama)
    Nemám ráda tuto část roku...mlha,že není vidět ani protější činžák...Kytičky jsem sklidila právě včas.
    A zase čekat na jaro ☻
    Libuš,přeji Ti krásný den ☺

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Libuško, samé dobroty,patizon mám taky utrhnuty dojde na něj tenhle týden Přeji krásný den Iveta

    OdpovědětVymazat
  4. Dobré ráno s mlhou. Ale nápad na papu z patizonu vítám. Mám několik čerstvě utrhnutých, akorát tak na řízečky. Udělám si. Tvoje menu mě potěšilo, virtuálně jsem si pochutnala taky. Hezké úterý přeji :-)))

    OdpovědětVymazat
  5. Patizony a jemu podobné mám moc ráda,na rozdíl od manžela.
    Koláč bych si dala,asi něco upeču.Přes léto jsem dělala hlavně nepečené koláče s ovocem.
    Libuško,hezký den

    OdpovědětVymazat
  6. Questo menù è da leccarsi i baffi.Buon martedì

    OdpovědětVymazat
  7. Libuško,děkuji za tip na polévku,voní až sem 🥰

    OdpovědětVymazat
  8. Moc děkuju za všechny komentáře🥰

    OdpovědětVymazat

Jste hodní,
že jste si udělali čas a napsali mi komentář :-)

Jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.