pondělí 25. září 2023

🍂Pro lepší náladu


Můj přítel se dnes dozvěděl, že mám milence ...
no a teď, to jdou oba říct mému manželovi!
Tak holky, držte mi palce ...
🍂
Mladá žena přistihne svého manžela s milenkou.
Pekelně rozčílená se rozkřičí:
"Správně mi moje máma říkala, že si z těch chlapů,
kteří každou ženskou hned zatáhnou do postele.
A ty mami, ty na mě nečum! Taky si mě na*rala!!!"
🍂
Chlapi v hospodě se hecují, kdo ho má většího.
Všichni si stoupnou, vytáhnou ho,
položí na stůl a měří ...
V tom vejde dovnitř Lojzek,
je o něm známo, že se mu líbí chlapi, a zakřičí:
"Óóó božinku, švedský stůl ...!"
🍂
Příslušník policie zastaví řidiče jedoucího s dodávkou.
"Dobrý den pane řidiči, kontrola dokladů."
Pak se ptá: "A co vezete?"
"Vezu zásilku prezervativu."
"Tak mi prosím otevřete vozidlo, 
ať můžu zkontrolovat náklad!"
Řidič otevře zadní dveře dodávky
 a tam sedí tři těhotné ženy.
"Jak si dovolujete klamat úřední orgán, pane řidiči?"
"Hergot, promiňte, pane strážmistře,
já zapomněl, že je dnes středa a to vozím reklamace."

🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂

6 komentářů:

  1. Jé Libuško to jsem se pobavila, se tady chechtám nahlas... Pozdravuju, Lenka

    OdpovědětVymazat
  2. Díky, život je hned veselejší. I když výběr vtipů není zrovna k popukání. Ale takový je život. Reklamace vedou. Hezký den přeji :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Quanto ho riso.Buona giornata.

    OdpovědětVymazat
  4. :-) :-) :-) :-)
    Hezký den!
    Hanka bavi-mne-to

    OdpovědětVymazat

Jste hodní,
že jste si udělali čas a napsali mi komentář :-)

Jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.