neděle 17. září 2023

💝Příběh z Kožuškova

"Jonášku, kde si tak dlouho, už jsem tu vystál důlek?"
Cvalíček: "Pozor, jde Bětka, bude se nám zase smát,
 že se máme rádi a že se tu pusinkujeme."
Jonášek: "Budeme dělat jako, že se nic neděje."
Bětka: "Ti dva si myslí, že jsem nic neviděla.
Cha cha, viděla jsem, jak si dali čumáčkovou."
Jonášek: "Bětuša jedna, jenom nás šmíruje bonzačka.
 "Jsem je naštvala, oba dva, že jsem je vyrušila."
" Mora jedna, bude tu sedět a dělat se, že ji nezajímáme."
"Už jde pryč, konečně, to to trvalo."
"Cvalí, vzduch čistý, Bětka už šla do háje."
"Vidím Jonášku, hned přijdu."
Cvalíček s Jonáškem jsou odjakživa velcí kamarádi, 
jsou pořád spolu a jak ne tak jeden druhého hledá.
Už jim umím číst myšlenky a toto byl jeden příběh ze zahrádky,
co jsem od nich odposlechla.
💝
Brunda, ta se zase válí doma a ven jde až za tmy.
Děkuju, že jste zavítali k nám do Kožuškova
a přejeme príma nedělní den.
💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝💝

6 komentářů:

  1. Přeji pěknou neděličku všem u vás, nejen kočičkám a kočičákům. Ráda sem každou neděli nahlídnu a kochám se, jakým příběhem nebo obrázky mě Libuška odmění. Užijte si hezkého babího léta a zase nahlédnu, neděle bez Kožuškova není hezká neděle

    OdpovědětVymazat
  2. Moc pěkné povídání,kožušci.Takhle ráno není nic lepšího(mimo kafíčka),než otevřít tyto stránky ☺
    Přeji krásnou neděličku ☺

    OdpovědětVymazat
  3. To je roztomilý kočičí příběh. A nyní se nabízí otázka, kdo je větší šmírák? Bětuška nebo fotograf.

    OdpovědětVymazat
  4. Bel giardini e pelosi!Buona domenica.

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj do kozuskova, krásné nedělní povídání bez vašeho povídání by nebyla neděle.Posilam moc pozdravů Iveta

    OdpovědětVymazat
  6. My z Kožuškova všem děkujeme za milé komentáře🥰

    OdpovědětVymazat

Jste hodní,
že jste si udělali čas a napsali mi komentář :-)

Jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.