pondělí 18. září 2023

🍎Pro lepší náladu


Někteří lidé žerou za tři 
a nepřiberou ani gram.
Já někomu olajkuju guláš
 a hned mám tři kila navíc.
🍎
Chlapi v hospodě:
"Včera mi žena řekla, že to dítě není moje.
Dokážeš si představit, jak mi v tu chvíli bylo?"
"A co se dělo dál?"
"Pak mi ještě řekla, že bych měl dávat pozor,
když vyzvedávám děti ze školky."
🍎
Mám dotaz:
"Mohou se pokládat cizím lidem otázky,
poté, co v autobuse dotelefonovali
a vám stále není něco jasné?"
🍎
Ženy fakt umí dělat víc věcí najednou.
Dnes jsem jednu viděl se zároveň malovat,
telefonovat a letět přes přední sklo auta.

🍎🍎🍎🍎🍎🍎🍎🍎🍎🍎🍎🍎🍎🍎🍎🍎🍎🍎🍎🍎🍎🍎🍎🍎

8 komentářů:

  1. Tak dneska mne dostal hned ten první a pak už jsem myslela, že půjdu s bránící k doktorovi. Dostala jsem vynadané, že budeme celý barák. 😂🤣

    OdpovědětVymazat
  2. :-) :-) :-) :-)
    Hezký den !
    Hanka bavi-mne-to

    OdpovědětVymazat
  3. Libby, už mockrát jsem měla v MHD chuť zeptat se po tel. rozhovoru, jak to dopadlo. Možná to stejně někdy udělám. Když mluví na celý autobus, tak jim asi soukromí nechybí 😀😁😀

    OdpovědětVymazat
  4. Libuško ten první, to je o mě :o):o):o) Měj se hezky, Lenka

    OdpovědětVymazat
  5. Mě dostal ten nepozorný tatínek. Takže to nebylo dítě, které dovedl domů, jím udělané? Pobavilo mě to, vůbec pondělní vtipy - na to se u tebe těším. Přeji také hezký den :-)

    OdpovědětVymazat
  6. Děkuju všem za komentáře🥰

    OdpovědětVymazat

Jste hodní,
že jste si udělali čas a napsali mi komentář :-)

Jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.