sobota 23. září 2023

🐁🐀🐞Už toho mám dost ...

Že nám Bětka každý večer tahá domů Lišaje jsem si už zvykla.
Máme ho doma už týden, ano vzdala jsem to, už ho nevyhazuju ven, žije s námi.
Prostě ve dne spí a v noci, ať si tu dělá co chce, je mi to jedno.
Že nám Bětka donesla domů myš a klidně ji v kuchyni dala svobodu,
to jsem taky rozdýchala, myši se nebojím, mají přece kožušek, 
to jsem ji taky odpustila. Fotku myši nemám, 
ale dvakrát jsme si hleděli z oči do očí.
Byla krásná, srst se ji leskla a na zádech měla černý pruh.
Na Google jsem zjistila, že je to Myšice temnopásá
 má blízké příbuzné v Japonsku. Takže vzácná návštěva. 
Měli jsme ji doma tři dny. 
Hold pod linku, ledničku a pod sporák se kožušci nedostanou. 
Myš jenom vykukovala dělala si z kožušku srandu.
Když nemám fotku, dám aspoň jednu z internetu, 
doufám, že vy co myši nemusíte mi to odpustíte.
Vrchol všeho bylo, když Bětka přišla domů zase se řvaním, 
známka toho, že opět nejde s prázdnou. Donesla domů pro změnu Šídlo.
Několik dní lítalo po zahradě a Bětku dráždilo ...
Aspoň už vím, podle čeho dělali předek vojenského vrtulníku.
Nakonec Šídlo skončilo u nás v kuchyni na zemi. 
Bětka ho jenom sledovala, věděla, že už k němu nesmí.
Najednou byli všichni kožušci doma a sledovali, cože to u nás je.
Jony přišel, až už jsem měla Šídlo na lopatce a nesla ho ven.
Dostalo svobodu ...
Ještě dohra s Lišajem.
Pár dní u nás pobyl z tapety si udělal WC a klidně se posunul dál.
Co se u nás dělo v noci nevím, 
ale včera ráno jsem ho našla na zemi a měl to za sebou.
Možná to bydlení u nás vzdal, nebo si s ním v noci pohrála opět Bětka.
Připíchla jsem si ho na stěnu nad počítač,
ale jsem si jistá, že to není ten náš původní Lišaj svlačcový, 
co u nás trávil noci, ale asi to bude Lišaj borový.
Čekám, co doma najdu, díky Bětce, zítra ráno.
Omlouvám se všem, co nemají rádi havěť, 
snad mi odpustíte téma dnešního článku.
🍂
Mějte pohodový den
a děkuju, že jste se přišli mrknout
 i když dnešní článek mnohé z vás zklamal.
🐁🐀🐞🐁🐀🐜🐁🐀🐞🐁🐀🐜🐁🐀🐞🐜🐁🐀🐞🐜🐁🐀

18 komentářů:

  1. Libuško,vím,že to příjemné není,ale tvůj způsob psaní mě pobavil a to je dobře.V šest ráno se usmívat.
    Tyhle historky znám od sestry,když líčí,co kočička přinese domů.Ta hlavně myši a doma je pustí.
    Jsou t o prostě šelmičky.Šídlo se ti podařilo parádně nafotit.
    Měj hezký víkend

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jituš, děkuju. S kočkami je to někdy divoké. Pohlaď Modřinku🥰

      Vymazat
  2. No,nazdar ! Asi by mně klepla pepka.Ještě,že nemáme žádného kožuška...
    Přeji krásnou sobotu ☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, myslela jsem na tebe, že tě dnes moc nepotěším🥰

      Vymazat
  3. Ahoj Libuško, tak vy se nenudite.Ja jdu tuhle ze zahrady a proti mě běží malý Tygrik(je to kočička, velký tygr je taťka)a nese si mafina opozdila jsem se s večeří tak obsloužila sama.Preji krásný den Iveta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivet, kožušci se umí o sebe postarat. Nám nedávno Cvalíček šlohnul špekáček, jak jsme opékali🥰

      Vymazat
  4. Taky k nám sem tam myška zavítá. Újmu na zdraví z toho nemám, ale ani radost.
    Šídlo máš tedy moc krásně nafocené.
    Měj klidný den!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, Bětka furt něco tahá domů, jak slyším její řvaní je mi jasné, že nese domů kořist🥰

      Vymazat
  5. Ta havěť by mi celkem nevadila, ale ta myš určitě ano. Z těch mám fóbii, a to pořádnou. Na zahradě jejich pobyt ještě dávám, ale když se na podzim objeví uvnitř chaty, končím s pobytem a vracím se opět až na jaře. Jsem v tomhle tak trochu cvok, ale představa, že by mi přeběhla po noze nebo v noci po obličeji, to prostě fakt nedávám 🤢

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, mi ta havěť celkem nevadí, teda pokud mi ji nenosí do postele🥰

      Vymazat
  6. Kde jsou kožušci je i hmyz a myši. S tím se naučíme žít. Ale který z nich to má tak, že se o nich píše na pěkném blogu? Líbí se mi dnešní povídání a vím, že myši do domu přijdou, nebo jsou přinesení. Horší jsou v noci komáři. Užij si pěkný už podzimní víkend ;-)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kitty, moc děkuju. Komárů jsme letos moc neměli, doufám, že už letos ani nebudou🥰

      Vymazat
  7. Libuško díky za úsměvnou reportáž z Kožuškova. Máš s nimi veselo! Hezký den přeju, Lenka
    www.babilenka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni s kožuškami je veselo pořád, někdy až moc🥰

      Vymazat
  8. Mně havěť a myši nevadí, ale nesmí mi lítat po pokoji nebo něco někde hryzat. Kdysi na starém bytě v přízemí se nám dostala myš do špajzky a hryzala sýr.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maruš, myši jsou potvory, kočky to ví a stejně je doma vypustí a pak se jim myš schovává a musí nastoupit past🥰

      Vymazat

Jste hodní,
že jste si udělali čas a napsali mi komentář :-)

Jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.