pátek 22. září 2023

🍗🍷🍺🎂Minulý víkend ...

... jsme oslavili moje narozeniny
 a rozloučili se s létem grilovačkou.
Počasí nám opravdu vyšlo.
Kuřata jsou hotová a čekají na stojanu na naporcování.
Cvalíček čeká, kdy něco spadne na zem.
Mňam, jdeme na to.
Kdo nechtěl obírat, měl maso na grilu bez kosti.
Kožušci už jsou v pozoru.
Nefoukal vítr tak se dal hrát i badminton.
Alička se s klukama vyřádila.
Hráli i na schovku a docela jsme se nasmáli, 
když se nás přišla Alička zeptat,
 jestli jsme neviděli Marečka. Ten seděl na stromě na větví přímo nad ní.
Byl to príma sobotní den,
tak se zase opět sejdeme určitě až o vánocích.
Pohodový páteční den
a všem vám děkuju, že jste navštívili můj blog.
🍷🍺🎂🍗🍷🍺🎂🍗🍷🍺🎂🍗🍷🍺🎂🍗🍷🍺🎂🍗🍷🍺🎂🍗

12 komentářů:

  1. Moc se mi líbí,jak jsi prožila nádherně svoje narozeniny.Ale na druhou stranu-dostala jsem hlad ☺
    Dala bych si salát z rajčátek.
    Přeji další krásné dny ☺

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, ten salát mi v zimě bude chybět. Domácí je domácí🥰

      Vymazat
  2. Pěknou oslavu jste měli ! Dobrot plný stůl !
    Měj se hezky!
    Hanka bavi-mne-to

    OdpovědětVymazat
  3. K narozkám přeji všechno nej, hlavně zdraví a pohodu. Oslavila sis je krásně. Měj se hezky, pá 😀

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, moc děkuju. Bylo fajn, že bylo venku krásně a dalo se grilovat🥰

      Vymazat
  4. Ahoj Libuško,hezkou oslavu jsi měla.Dodatecne všechno nejlepší hlavně hodně zdraví Iveta

    OdpovědětVymazat
  5. Libuško, dodatečně přeji zdraví a pohodu 🍀

    OdpovědětVymazat
  6. Libuško dodatečně všechno nejlepší, hlavně hodně zdravíčka klid a pohodu v Kožuškově ! Lenka

    OdpovědětVymazat

Jste hodní,
že jste si udělali čas a napsali mi komentář :-)

Jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.