pátek 15. září 2023

🌺Zahradní mišmaš

Včera v noci nám zapršelo a k ránu znovu.
Bylo to jenom tak, aby se neřeklo, ale stačilo.
Ještě, že jsem den před tím posekla trávu.
Vilec
Dračík
Okrasný Lilek
U Lilku mi kvete Šrucha.
 Vysemenila se mi do víc květináčů, 
mám v každém květináči i mezi Kalami.
Bílý Durman se letos zase rozjel.
Hledíky jedou letos druhé kolo.
Černooká Zuzana mi letos ze semínek nevyklíčila, koupila jsem si sazeničky.
Už na první pohled byly nějaké jiné, listy jakoby sametové, to nikdy ty moje neměly.
Na schodkách, kde ji roky mívám, mi nic moc letos nekvetla. 
Dala jsem ji tedy pryč.
Asi pochopila, že jsem s ní pro letošek skončila, 
tak zase začala kvést, ale semínka neděla.
Prostě letos mě zklamala.
Někdy v červnu dostala kamarádka Mečíky,
 byly po nějaké babičce, co je měla pár let doma a nenasadila je.
Kamarádka se se mnou rozdělila, byly už celé vyschlé, namočila jsem je a nasadila.
Důkladně jsem zalívala a protože už začalo být teplo a měly dost vody 
za čtrnáct dní byly venku z hlíny.
Teď už některé začaly kvést a dělají mi jejich barvy radost.
Radost mi dělají Vřesy
Sázela jsem je před pár lety a kvetou každý rok.
Děkuju, že jste došli až na konec článku
a přeju všem príma den.
🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺🌺

5 komentářů:

  1. Libuško, hned po ránu jsem potřebovala vidět krásné barvy a tvůj dnešní článek mi jich nadělil hodně. Užij si také pěkný pátek a děkuji za barvičky :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Libuško, krásné fotky pořád je u tebe na zahradě co obdivovat.Preji krásný den Iveta

    OdpovědětVymazat
  3. Ty máš stále ještě zahrádku hodně barevnou. U nás je už znát,že ten podzim tady je. Některá kvítka už prostě odcházejí.
    Pěkný den!
    Hanka bavi-mne-to

    OdpovědětVymazat
  4. Také jsem stihla posekat i pod zahradou a ostříhala jsem kosatce, které se tam v bažině hodně rozrůstají. Ty mečíky mají krásné barvy.

    OdpovědětVymazat
  5. Děkuju za všechny komentáře, máš z nich radost🥰

    OdpovědětVymazat

Jste hodní,
že jste si udělali čas a napsali mi komentář :-)

Jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.