čtvrtek 14. září 2023

🍗🍺Když se ...

... opékají buřty, hned se kolem stolu rojí kožušci.
V prvé řadě dorazí zvědavá Bětka.
Jonášek vykulený, jako vždycky.
Cvalíček způsobně sedí a čeká. 
Přece je už rozumný kocourek.
Bětka nám zkontroluje jestli máme buřtík správně napíchnutý ...
Bez její kontroly by nám ani nechutnalo.
Buřtíky se na nás začínají usmívat.
Špičky má černé to mám ráda.
Kdo je první u stolu?
Jasně, že Bětka. Zapózuje Honzíkovi ...
A můžeme se pustit do jídla i my.
Ještě bych vám chtěla napsat, když už je řeč o těch našich kožuškách, 
že ten Lišaj svlačcový k nám lítá skoro denně.
Ale už jsem tomu přišla na kloub.
Nosí ho domů Bětka. Ona totiž od mala skáče po všem co lítá.
Když něco chytí i třeba myš, jak to nese domů děsně u toho řve. 
Včera večer řvala taky, už jsem ji chtěla vyhodit i s myši,
 ale ona měla v tlamičce lišaje.
Pustila ho a lišaj si lítal zase u nás doma,
 opět  jsem si ho vyfotila a pustila ven.
Bětce se to nelíbilo, ale nechápu jak ho nese, že mu neublíží.
Príma den 
a moc všem děkuju za váš čas, 
co jste strávili u mě na blogu.
🍺🍗🍺🍗🍺🍗🍺🍗🍺🍗🍺🍗🍺🍗🍺🍗🍺

6 komentářů:

  1. Koukám, že máš na zahradě mimo rostlé květiny a jakési hnědě kvetoucí a lákající objekty. Nedivím se, že kožušci hlídají - aby na ně taky něco z nich zbylo. Dobré chutnání, dobře opečené špekáčky cítím až sem a je mi dobře. Přeji hezký den :-)))

    OdpovědětVymazat
  2. Taky si občas opečeme špekáčky. Jen u toho nemáme takové dohlížitele jako u vás. :-)
    Mně se líbí Bětka - ta si tedy žádné stolování nenechá ujít :-).
    Hezký den!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  3. Belle foto con simpatici gattini!

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj Libuško,u nás snad dojde na špekáčky o víkendu.Betka je jak náš Berta toho není vidět,ale jak se hne pusou sedí u stolu.Moc vás zdravím Iveta

    OdpovědětVymazat
  5. Opět prima den v Kožuškově a vyřešena záhada. Také je zvláštní, že lišaj ten zásah Betky přežije bez úhony. Je přece tak křehký.

    OdpovědětVymazat
  6. Děkuju za komentáře, vážím si vašeho času🥰

    OdpovědětVymazat

Jste hodní,
že jste si udělali čas a napsali mi komentář :-)

Jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.