pondělí 30. října 2023

💕Pro lepší náladu 18+

"Když nemůžu usnout,
 počítám ženy se kterými jsem spal."
"Proč ne ovečky?"
"To bylo jenom jednou."
💕
Anketa:
"Bačo, co si představujete pod pojmem bezpečný sex?"
"Že si označím ovce, které kopou ..."
💕
U moře:
"Tati, koupíš mi lehátko ve tvaru plavčíka?"
"Ale takové neexistuje."
"Jak to? 
Mamka za útesem zrovna jedno takové nafukuje."
💕
Když mi manžel navrhnul zkusit sado-maso souhlasila jsem.
Ne, že by se mi to líbilo,
 ale už si dlouho koledoval o přes hubu.

💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕💕

6 komentářů:

  1. "Chlapi, jak to děláte, když jste celé léto na salaši sami, bez žen..."
    "No vždycky si vybereme nějakou ovci."
    "Můžu to taky zkusit?"
    "No jistě!"
    "........"
    "LOL, LOL, LOL!"
    "Čemu se proboha smějete, vždyť jste říkali, že to děláte taky?"
    "No jo, ale vybral sis takovou ošklivou!"

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuju za vaše komentáře🥰

    OdpovědětVymazat

Jste hodní,
že jste si udělali čas a napsali mi komentář :-)

Jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.