úterý 31. října 2023

🍕🍎Okénko do kuchyně 447.

Polívku si uvaříme kuřecí, písmenkovou.
Pečené kuře s bramborem a jablíčkovým kompotem.
Brambory na zimu kupujeme dvoje, jedny na bramb. kaši Anushky
a ještě další na bramborový salát. Na obrázku jsou právě ty na salát.
Jsou nádherně žluté, až oranžové, jmenují se Aztecké zlato.
Brambory už léta kupujeme na farmě s názvem Luční dvůr, 
tam jsou ty nejlepší brambory, co jsme kdy jedli.
Bez dohledu by nám snad ani nechutnalo.
O víkendu jsem nemusela péct, 
kamarádka mi dovezla frgály z té nejlepší pekárny u nás ve městě U Anežky.
Děkuju za váš čas, co jste strávili u mě na blogu.
Doufám, že jste tu našli inspiraci, co doma vařit.
Krásný poslední den měsíce října přeju všem.
🍕🍎🍕🍎🍕🍎🍕🍎🍕🍎🍕🍎🍕🍎🍕🍎🍕🍎🍕🍎🍕🍎🍕

16 komentářů:

  1. Libuško, moc Vás zdravím a hned bych šla na oběd. Takové dobroty. A frgál ............u nás je neseženeme. Krásný den Vám i Kožuškům. Eva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, pocházím z kraje kde je frgál doma, takže jsou sehnání kdekoliv, ale musí člověk vědět, kde jsou výborné🥰

      Vymazat
  2. Ahoj Libuško, já bych si zase u tebe moc pochutnala.Frgale u nás na Klatovsku nekoupime.Brambory kupujeme na zimu u spolužačky na farmě a taky jsme moc spokojení.Moc zdravím.Iveta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ivet, jak si člověk zvykne na dobré brambory, tak už ty z obchodu nechutnají🥰

      Vymazat
  3. Písmenková polévka mně vždy připomene dětství,jak jsme se sestrama závodily,která dříve sestaví své jméno.Samozřejmě k nelibosti rodičů.Brambory bereme poslední roky od pána vedle z vesnice a letos jsou vynikající,ale název neznám.Pochutnala bych si u vás.
    Hezký den Libuško

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jituš, písmenka si pamatuju z družiny, doma nám je mamka nekupovala, mívali jsme nudle nebo kapání. 🥰

      Vymazat
  4. Moc bych si u Tebe Libuš pochutnala,jsi skvělá kuchařka.Hezké dny přeji..

    OdpovědětVymazat
  5. Dobré ráno s nákukem na tvůj blog. Dnes si sem asi koupím písmenka do polívky, o víkendech si budu vařit a taky se zkusím zabavit hledáním nějakého jména nebo názvu. Dnes by mi chutnalo všechno. Dnes poprvé po přestěhování do Brna budu jíst oběd v jídelně výborně vařící školy, a v pátek si navíc k obědu v jídelně odnesu i jídlo na sobotu v jídlonosiči. Pečení nehrozí, ale ráda si udělám pečené červené brambůrky, na mé farmičce vypěstované bez stříkání chemií.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kitty, věřím že se ti v novém působišti bude líbit, podle toho, jak píšeš vidím že to budeš super mít super🥰

      Vymazat
  6. Takový oběd by odmítnout nešlo :-). Písmenkovou polévku jsme mívali ve školní jídelně. Písmenkové těstoviny byly v obchodě snad ještě když naši kluci byli malí, teď už je v žádném obchodě v nabídce nevidím.
    Hezký den!
    Hanka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, je fakt, že dnes už se písmenka v obchodech moc neobjevují, ale na netu jsou k sehnání i mušličky a těstovinová rýže🥰

      Vymazat
  7. Libuško, moc Tě zdravím. Takový oběd bych si dala líbit :o). Hlavně ten frgál by mě lákal...Já jsem včera přijela z lázní a hned jsem šla do lesa a nasbírala koš podhřibáků, tak dnes bude s nima bramboračka a smaženice. Ahoj Lenka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Leni, tak si na houbách pošmákni a dobrou chuť🥰

      Vymazat
  8. Libuško, posmakla jsem si, mňam 🥰

    OdpovědětVymazat

Jste hodní,
že jste si udělali čas a napsali mi komentář :-)

Jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.