čtvrtek 16. listopadu 2023

🍂🍂Na listopad

 

Opět jsem použila kalendář 
 o Lidových zvycích, říkadlech a moudrostech.

Takže na listopad.

 Zdroj:

 Kalendář - Rok 2023 v lidových zvycích, říkadlech a moudrostech.

🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂🍂

6 komentářů:

  1. Ahoj Libuško, zajímavé čtení.Preji krásný den Iveta

    OdpovědětVymazat
  2. Pěkně jsem si početla.Vnučka je Kačenka,tak bude slavit.
    Přeji krásný den ☺

    OdpovědětVymazat
  3. Mám ráda tyto moudrosti a docela dost si jich pamatuji. Říkávala mi je babička i mamka.
    Měla jsem kolegyni v práci a ta se vždycky divila, kde jsem k tomu přišla, když jsem třeba na některý den tímto zareagovala :-),
    Hezký den ! U nás to vypadá na doslova podzimní listopadový.
    Hanka

    OdpovědětVymazat
  4. Dnes je to příjemné čtení, děkuji za ně. Venku klasický listopadový den, a zde moudrosti předků. Počasí neporučíme, můžeme doufat v dobrý průběh do konce roku. Přeji příjemný den :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Hezké čtení,staré kalendáře mám ráda.Mám dceru Kateřinu a tak bude asi oslava.
    Libuško,měj hezký prodloužený víkend

    OdpovědětVymazat
  6. Všem moc děkuju za komentáře🥰

    OdpovědětVymazat

Jste hodní,
že jste si udělali čas a napsali mi komentář :-)

Jestliže nemáte účet na google, tak pro vložení komentáře zvolte možnost
"název/URL" (pouze kdo máte blog či webové stránky) nebo
"anonymní" (ostatní) - v tomto případě zanechte i svůj podpis, abych věděla, kdo byl na návštěvě.